Hop til indhold

hjælp


Gæst birkjær
 Share

Recommended Posts

Gæst birkjær

min hund er 11 år og som man ved er det gammelt så den bliver jo ikk så længe som jeg vil have den til at være.jeg bliver jo meget ked af det når det sker men vil bare lige vide hvad skal jeg gør så jeg ikke tænker på det hele tiden :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: :ae:

 

Det ér svært at acceptere når ens bette hundehvalp pludselig bliver gammel :(

 

Det bedste råd, jeg kan give dig, er lær at leve i nuet, vær taknemmelig for hver dag, der er gået godt - den kommer ikke slet tilbage.

 

Tænk også over hvad der skal ske, når h*n skal væk, skal h*n kremeres - man kan få asken tilbage i en fin urne - eller skal h*n begraves - det giver lidt ro i sjælen at have det på plads.

 

Allier dig med din dr. dyr eller en anden mere neutral person, du stoler på - og få vedkommende til at være med til at sige "slut", så - er skal du ikke tænke på om, du trækker tiden for langt - det giver også ro til at nyde din hund, mens h*n er her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
:ae: :ae:

 

Det ér svært at acceptere når ens bette hundehvalp pludselig bliver gammel :(

 

Det bedste råd, jeg kan give dig, er lær at leve i nuet, vær taknemmelig for hver dag, der er gået godt - den kommer ikke slet tilbage.

 

Tænk også over hvad der skal ske, når h*n skal væk, skal h*n kremeres - man kan få asken tilbage i en fin urne - eller skal h*n begraves - det giver lidt ro i sjælen at have det på plads.

 

Allier dig med din dr. dyr eller en anden mere neutral person, du stoler på - og få vedkommende til at være med til at sige "slut", så - er skal du ikke tænke på om, du trækker tiden for langt - det giver også ro til at nyde din hund, mens h*n er her.[/quote

 

Jeg kunne ikke skrive det bedre :5up:.

 

Men puha at tænke tanken om at man en dag skal sige farvel, er da bestemt ikke rart. Men desværre en nødvendighed som hundeejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hvad er din hund for én og hvad hedder den?

 

Det er altid slemt at skulle sige farvel til sin hundeven og især i din alder :ae:

 

Voksne har det også meget hårdt med det, men er måske mere indstillet på, allerede når vi får hvalpen, at det er den vej det går :cry:

 

Vil du ikke fortælle lidt om din hund og hvad I har oplevet sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...