Hop til indhold

Altså nu er der jo bestilt tid men........

Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Gæst Pia J

Altså der er jo længe til at vi skal have Zacko testet for allergi :genert: så han må ikke får kløe stillende :shock:

Og så er jeg lidt bekymret for han har noget med sine brystvorter (hedder det egentlig det :hmm:) nå men altså jeg tror det er dem for hans bagben går sådan helt klø amok når bare man stryger hånden over hans mave, og synes det er når vi nærmer os dem :???: men når jeg så har fundet den i al pelsen ser huden fin ud ingen sår eller noget, men hvorfor klør det så sådan på ham :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke berolige dig, jeg tror bare du må vente til testen.. Og måske lade være med at nærme dig området, hvor det pt klør mest?

øv altså der er jo lang tid til uge 28 :shock: puha det bliver nogle lange uger, hvis vi ikke kan holde kløen mere væk end nu :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lang tid og i er lige midt i en pollen-tid så har han problemer med det, er det endnu mere bøvlet lige pt :cry:

Prøv at spørg dyrelægen om du ikke må vaske ham i en kløe-stillende shampo, det fik jeg lov til og det hjalp lidt på Misja - men det var så også tidligere på året og inden pollen for alvor gik i gang (hun bliver meget påvirket af forskl. pollen, især Birk som er en af de første på året)...

Ud over det, kan jeg kun give sådan et :ae: og så holde ud og måske undgå mark og eng og skov midt på dagen og i tørke, at det har regnet nu burde hjælpe lidt - hvis det altså har noget med pollen at gøre....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lang tid og i er lige midt i en pollen-tid så har han problemer med det, er det endnu mere bøvlet lige pt :cry:

Prøv at spørg dyrelægen om du ikke må vaske ham i en kløe-stillende shampo, det fik jeg lov til og det hjalp lidt på Misja - men det var så også tidligere på året og inden pollen for alvor gik i gang (hun bliver meget påvirket af forskl. pollen, især Birk som er en af de første på året)...

Ud over det, kan jeg kun give sådan et :ae: og så holde ud og måske undgå mark og eng og skov midt på dagen og i tørke, at det har regnet nu burde hjælpe lidt - hvis det altså har noget med pollen at gøre....

Jeg har været ude og købe en shampoo og vaskede han den anden dag, men det med under maven har det så nok ikke hjulpet på, men tror han får en tur i weekenden også, er det enste jeg kan gøre, men bliver bare bekymret når jeg ikke kan se noget på huden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været ude og købe en shampoo og vaskede han den anden dag, men det med under maven har det så nok ikke hjulpet på, men tror han får en tur i weekenden også, er det enste jeg kan gøre, men bliver bare bekymret når jeg ikke kan se noget på huden :hmm:

Det kan jeg godt forstå, men når Misja har en mindre reaktion - som hun har i disse dage - klør hun sig også bare, uden at jeg kan se nogen forandringer.

Men er du meget urolig, så ville jeg ringe og få en snak med dyrelægen - om ikke andet, så kan du blive beroliget og det har jo sørme også betydning ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 4 weeks later...
Gæst Pia J

Vi havde jo en tid i uge 28, men den har jeg så lige flyttet så vi skal afsted på tirsdag, så nu er der kun 4 dage til vi får taget den blod prøve :genert:

Men kan så godt mærke at jeg er ret urolig for Zacko er jo ikke lige sådan en sød pysse nusse hund som man lige tager med til dyrlæge, og så kan de gøre alt, så jeg tror det bliver slemt, med stress panik, og at vi skal være onde og putte mundkurv på og holde fast puha det bliver bare så slemt tror jeg :cry: er sgu ikke engang sikker på at vi kan komme til alle de ting vi skal uden at han får en berogligende sprøjte eller noget :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites