Gæst Aussies for ever Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg starter et hvalpehold op i Hillerød i juli md. - lokalitet slotsparken. Dag og tid er endnu ikke fastlagt. Egentlig planlagt som tilbud til mine hvalpekøbere, men vil gerne åbne for andre interessede. Træning vil foregå efter Canis principperne og vi vil derfor tage udgangspunkt i indlæring af grundfærdighederne (dog ikke dem alle), crate games samt hverdagslydighed som gå pænt, "bil-lydighed" mv. Da jeg er LP freak til fingerspidserne skal præcision og perfektionisme dog forventes Der er åbent for max. (som det ser ud nu) 2 deltagere - alle racer (dog offentlig område). Det koster Kr. 50 pr gang. Hvalpeleg foregår efterfølgende - og det skal pointeres at dette er på egen risiko. Som det ser ud nu er der 2-3 aussier samt 2 BC. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Margit Jensen Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hej Jeg vil gerne tilmeldes hvalpetræning hurtigst muligt, da jeg har købt en lille Aussie, som nu er ca. 11 uger. Med venlig hilsen Margit Jensen tlf. 48210396 eller helst mobil 26473390. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hej Jeg vil gerne tilmeldes hvalpetræning hurtigst muligt, da jeg har købt en lille Aussie, som nu er ca. 11 uger. Med venlig hilsen Margit Jensen tlf. 48210396 eller helst mobil 26473390. Tråd opretter er ikke længere medlem herinde.. Og det var sidste år. Så du skal nok ikke forvente et svar:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ellers kan du prøve her: http://www.givpote.dk/?gclid=CO7CrMnU2KkCFYOJDgodCDx4MA Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts