Gæst Pia J Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg har lige været til hund og altså Zacko han var da bare for god :banan: Vi skulle øve apport og vores træner hælder en masse ting ud på græsset bla 2 tennisbolde og en lidt større bold med piv i, en af de andre tager tennis bolde, og da jeg så skal tage noget bliver jeg lidt panik agtig for jeg ved jo godt hvad Zacko vil tage, nemlig bolden, og ja jeg har jo et anstrængt forhold til bolde og Zacko, nå men min træner siger så hvorfor han ikke må få den og ja jeg forklare hvorfor, men han tager den og giver sig til at give Zacko den, og Zacko slipper for en godbid nå men den gør han nogle gange, og jeg får den og vi bruger den til apport, som bare er til UG :klap:derefter til fritsøg (som træneren vil sætte op i sværhedgrad næste gange fordi Zacko er dygtig) Nå men så til sidst øver vi lineføring, og den gule bold kommer frem igen som beløning for at gå pænt, og nu aflevere han den til hånd uden at få godbid bare for at få den kastet igen så det går over i at vi bare står og kaster bold, som Zacko henter og aflevere mange gange :banan::banan::banan: til hånd og uden godbid bare så vi kan kaste igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Hvor er det godt at det virker til at I langt om længe er kommmet videre med denne konflikt, og hvor er det stort at han bare aflevere bolden til dig, det har du sgu gjort godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Hold da op hvor er han bare dygtig.. Især når du fortæller i har haft sådan et anstrengt forhold til bolde :5up:. Super flot, ham har du da god grund til at være stolt af :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hvor er det godt at det virker til at I langt om længe er kommmet videre med denne konflikt, og hvor er det stort at han bare aflevere bolden til dig, det har du sgu gjort godt :5up: Hold da op hvor er han bare dygtig.. Især når du fortæller i har haft sådan et anstrengt forhold til bolde :5up:. Super flot, ham har du da god grund til at være stolt af :klap:. Ja jeg stod også bare måbende og kiggede på ham, og da han kom og aflevere uden at skulle have noget for det andet end at den blev smidt igen overvejede jeg om nogen havde forbyttet min hund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 :klap::klap::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Nå men altså udover at være dygtig igår :blink: så stod vi også for underholdningen:roll: Vi laver noget dirigerring og på det hold jeg ellers har gået på har vi "bare" lavet fremadsendelse til 2 spande, en hver vej, og det er gået fint, men nu er der så blevet sat flere spande på :slem: og det fatter Zacko minus af for ham er spande = løbe ud til, han glemmer så bare detaljen om at man kunne komme ind til mor og blive sendt ud igen, han snupper dem alle og så kommer han hjem :stupid: Nå men igår fik han så lang snor på som træner skulle holde og jeg skulle så sende ham ud, som sagt så gjort, men altså Zacko flyver afsted som skudt ud af en kanon så lad os bare sige at træneren fik sin motion igår og vi andre et billigt grin, jeg gætter på at træneren satser på at Zacko snart fatter hvad han skal :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Det skal han nok fatte. Det har Liva i hvert fald - hun har også lavet det der nummer med at tage alle spandene på en fremsendelse. Min træner siger, at det er golden-delen i Liva, der gør, at hun kan være lidt lang tid om at fatte, hvad dælen det er jeg vil have hende til. Men når det så først er feset ind, bliver hun meget hurtigt stabil i øvelsen. Lidt sådan "nå, det var bare det du ville have mig til - det kunne du da bare have sagt fra starten af". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Det skal han nok fatte. Det har Liva i hvert fald - hun har også lavet det der nummer med at tage alle spandene på en fremsendelse. Min træner siger, at det er golden-delen i Liva, der gør, at hun kan være lidt lang tid om at fatte, hvad dælen det er jeg vil have hende til. Men når det så først er feset ind, bliver hun meget hurtigt stabil i øvelsen. Lidt sådan "nå, det var bare det du ville have mig til - det kunne du da bare have sagt fra starten af". Lyder som Zacko han er også meget sådan aha ..... og så kan han det, og når en øvelse så sidder der ja så kan han det, og bliver meget stabil som du skriver, så det med golden delen er nok rigtig. Ikke at jeg synes han sådan er langsom til at fatte, men han køre jo bare op og kan slet ikke få ro på sin iverighed, men når så han lige fatter hvad jeg vil ja så køre det for ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Vi kæmpede meget længe med stå. Damen fattede bare ikke hvad det gik ud på. Da jeg så endelig overvandt min modvilje mod at røre hende under træning (udover ros selvfølgelig) og satte en rolig hånd ind under hende, gik der et lys op for hende og på 1 uges tid kunne hun stå, mens jeg gik 15 skridt og væk og ventede en 10 sekunders tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hvor dejligt for jer. Zacko må have fundet ud af, at det er sjovere at aflevere end det er, at holde fast i bolden. Godt gået. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts