Hop til indhold

Ideer til nyt foder


Oskar-løwen
 Share

Recommended Posts

Ja jeg skifter også hele tiden, og det fungerer fint i og med det er foder som Vic tåler.Kører han bare på det samme hele tiden, bliver han træt af sit foder, og gider ikke at spise.

 

Skifter mellem Golden Eagle, Marcus Mühle, Lukkulus, Terra Canis og Ziwipeak.

 

Når han så er hanhundeløbsk får han RC calm og Marcus Mühle, det er det han foretrækker i dén periode :lol:. Det må være lidt lissom når pms-kvinder skal have lakrids, men maven fungerer, og han trives. Det er det jeg går efter.

 

Har netop bestilt en lille pose på 2 kg. Fromms Gold fra Tyskland han skal smage. Det er holistisk og smager af OST :engel: whaddya know...

Fromms gold har vi også prøvet var rigtig godt eneste anke fra min side var de meget små piller :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hvor kan man købe real nature? er det kun hos maxi zoo? For jeg har ikke sådan en butik i min nærhed!

 

Hvor er det du kommer fra?

 

Ja, det er kun Maxi Zoo der fører Real Nature - og det var altså ikke for at reklamere for butikken jeg lagde det her indlæg ind, det er bare fordi jeg eeeelsker det foder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fromms gold har vi også prøvet var rigtig godt eneste anke fra min side var de meget små piller :mrgreen:

 

Det var det jeg huskede netop :mrgreen:, og det er et plus for Victor, han elsker små foderpiller, så han kan skovle foderet ind som en maskine (hvem har dog brug for tænder:vedikke:?)

 

Hvis jeg køber noget, han egentlig godt kan lide, og man kan mærke på ham at det dufter dejligt, så kan han bruge oceaner af tid på at tygge én foderpille (bissene fejler ikke noget, han kan æde store oksekødben), men åhhh gud nej dog :shock:, sikke dog nogle store væmmelige lego-klodser hun har købt til mig...dem kan jeg da ikke bise :stupid:og så opgiver han:lol: men hvis jeg så går ud og knuser det med kagerullen, så ryger det eller ned i lynfart. Møghund! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var det jeg huskede netop :mrgreen:, og det er et plus for Victor, han elsker små foderpiller, så han kan skovle foderet ind som en maskine (hvem har dog brug for tænder:vedikke:?)

 

Hvis jeg køber noget, han egentlig godt kan lide, og man kan mærke på ham at det dufter dejligt, så kan han bruge oceaner af tid på at tygge én foderpille (bissene fejler ikke noget, han kan æde store oksekødben), men åhhh gud nej dog :shock:, sikke dog nogle store væmmelige lego-klodser hun har købt til mig...dem kan jeg da ikke bise :stupid:og så opgiver han:lol: men hvis jeg så går ud og knuser det med kagerullen, så ryger det eller ned i lynfart. Møghund! :rolleyes:

Ej altså han er bare for sjov :lol: nå men så må vi håbe at Fromm passer i Victors mund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Du skal da ikke spise Jason's mad :shock:

 

Det skal vi da vidst være to om at bestemme!!! - Jason må allernådigst smage :engel:

 

 

 

Retter mig selv: Jason eeeeelsker det :cool: og jeg kan virkelig godt lide konceptet for koldtpresset og ingredienserne i Real Nature er og bliver i top (med dyr der virkelig har levet livet inden de blev brugt til foder :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det du kommer fra?

 

Ja, det er kun Maxi Zoo der fører Real Nature - og det var altså ikke for at reklamere for butikken jeg lagde det her indlæg ind, det er bare fordi jeg eeeelsker det foder :genert:

 

Æv så kan jeg ikke fat fat i det - jeg bor i Fredericia :???: Og her er der ingen maxi zoo i nærheden - men til gengæld har vi en dejlig natur med skov og strand :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cv2002
Ja jeg skifter også hele tiden, og det fungerer fint i og med det er foder som Vic tåler.Kører han bare på det samme hele tiden, bliver han træt af sit foder, og gider ikke at spise.

 

Skifter mellem Golden Eagle, Marcus Mühle, Lukkulus, Terra Canis og Ziwipeak.

 

Når han så er hanhundeløbsk får han RC calm og Marcus Mühle, det er det han foretrækker i dén periode :lol:. Det må være lidt lissom når pms-kvinder skal have lakrids, men maven fungerer, og han trives. Det er det jeg går efter.

 

Har netop bestilt en lille pose på 2 kg. Fromms Gold fra Tyskland han skal smage. Det er holistisk og smager af OST :engel: whaddya know...

 

Jeg kan ikke se nogen grund til at skifte hele tiden. Hunden skal nok spise når den bliver sulten. Der er ikke nogen grund til at gøre det til et problem og en videskab mere end det foder er i forvejen. Min er glad for Markus om morgenen og råt om aftenen plus det løse om dagen. Spiser hun ikke det hele af Markus (det rå er klart en favorit) så må hun lade være.

 

NU har jeg en hund der har maveproblemer, så jeg skal ikke eksperimetere ret meget. Markus bliver nok skiftet ud med Wolfblutt. Med der rå kan man skifte meget uden der sker noget. Det er en fordel og lige så nemt at fodre med som tørfoder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se nogen grund til at skifte hele tiden. Hunden skal nok spise når den bliver sulten. Der er ikke nogen grund til at gøre det til et problem og en videskab mere end det foder er i forvejen. Min er glad for Markus om morgenen og råt om aftenen plus det løse om dagen. Spiser hun ikke det hele af Markus (det rå er klart en favorit) så må hun lade være.

 

NU har jeg en hund der har maveproblemer, så jeg skal ikke eksperimetere ret meget. Markus bliver nok skiftet ud med Wolfblutt. Med der rå kan man skifte meget uden der sker noget. Det er en fordel og lige så nemt at fodre med som tørfoder.

 

Kom og fortæl det til Vic:blink:. Man kan nærmest se at når vi har fodret med det samme i 3 uger, så gider han det ikke, og han rør ikke maden. Jeg kan ikke bruge en hund, der er vranten og sulter sig til noget, det påvirker jo også hans adfærd. Så her bliver der så bare blandet lidt andet tørfoder i gradvist, så det bliver mere spændende, og sådan så skifter vi lidt imellem de slags vi har stående, og så holder han også vægten. Tro mig, jeg har skam prøvet at være hård, men når hunden ikke spiser, så er min indstilling, at han vælger at han gerne vil have noget andet, og så er han veltilpas, og det er det der betyder noget for mig :-D. Så kan man kalde det at han er menneskeliggjort eller hvad nu. Men vi andre spiser jo heller ikke det samme hver dag.

 

Vic får iøvrig også rå ben, men vi har valgt vi ikke vil barfe, af flere årsager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...