martin Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 hej jeg vil høre om der er nogle der foder ders hunde med kød fra Barfcenterefyn det er oginal barf produkt for jeg er i tivl om det er heste kød der er i de poser for syntes at det er meget brunt det kød de har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg har ikke prøvet deres hestekød endnu, men jeg har prøvet oksekødet, som også ser lidt mørkt ud, men det lugter ikke og hunden spiser det med største fornøjelse og hun bliver heller ikke dårlig af det, såå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Juni 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg har ikke prøvet deres hestekød endnu, men jeg har prøvet oksekødet, som også ser lidt mørkt ud, men det lugter ikke og hunden spiser det med største fornøjelse og hun bliver heller ikke dårlig af det, såå jeg har talt med prodesenten alså den overste person han fortalte mig at grunden til at det var brunt er at der ik bliv brugt rester men at det var både mordbrad som er mere mørkt kød ind resten og at det var alt kød på en hest og ik raster håber du/i firstår hvad jeg skriver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 jeg har talt med prodesenten alså den overste personhan fortalte mig at grunden til at det var brunt er at der ik bliv brugt rester men at det var både mordbrad som er mere mørkt kød ind resten og at det var alt kød på en hest og ik raster håber du/i firstår hvad jeg skriver Nu har jeg selv været med til, at slagte hest (Ok, jeg parterede bare ) og intet af kødet var brunt! Noget af kødet er en anelse mørkere end andet, men som friskslagtet er det hele i en frisk rødlig farve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Har købt hest ved Rigtig HundeMad og nu ved storslagteri og der har kødet aldrig været brunt, men mørkt rødt, som Malene siger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 jeg har også skrevet med ham du snakker om, og bryder mig ikke om ham. Jeg kan ikke sige at han lyver, men historierne ændre sig fra gang til gang :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kristian K Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Er det der kød fra Polen i snakker om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Odine Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 ja, det er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts