Hop til indhold

Import af hvalp


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Jeg opdaterer dig på søndag :blink:

 

Lige noget helt andet... Skal du med hjem til kaffe og kage efter Rally prøven?

 

øhh, det kan da egentlig godt være jeg gerne vil.. Men jeg bliver altså nødt til at hænge ud og se noget LP nu når jeg er der:mrgreen:

 

Men det skulle der jo også være tid til og sheila vil nok gerne have en slapper i sit bur der om eftermiddagen, så Kage lyder da nok meget godt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

øhh, det kan da egentlig godt være jeg gerne vil.. Men jeg bliver altså nødt til at hænge ud og se noget LP nu når jeg er der:mrgreen:

 

Men det skulle der jo også være tid til og sheila vil nok gerne have en slapper i sit bur der om eftermiddagen, så Kage lyder da nok meget godt:mrgreen:

 

Jeg er helt med på hænge-ud delen.. Det var jo tanken at Stella og jeg skulle have været oppe, så jeg er da nysgerrig for at lure med!

Sheila plus bur kan komme op i Luppe og hvile imens vi lurer hvis I vil :-)

 

Men ja der skulle være god tid og jeg bor 5 min fra pladsen!

 

Oscar og Stjernetosse kommer også, hvis hun ellers kan finde en lånebil så hun kan komme til Århus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt med på hænge-ud delen.. Det var jo tanken at Stella og jeg skulle have været oppe, så jeg er da nysgerrig for at lure med!

Sheila plus bur kan komme op i Luppe og hvile imens vi lurer hvis I vil :-)

 

Men ja der skulle være god tid og jeg bor 5 min fra pladsen!

 

Oscar og Stjernetosse kommer også, hvis hun ellers kan finde en lånebil så hun kan komme til Århus!

 

Fedt at de også kommer:) Det bliver hygge:mrgreen: jeg tror sørme ikke sheilas kæmpebur kan være i lille luppe, men det finder vi ud af. Tak for tilbudet i hvertfald.:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...