sahara Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Til alle interesserede (+ dem der ikke er reklame afhængig ligesom mig og måske derfor ikke har set det ) så er victoria stilwells bog det er mig eller hunden på tilbud i føtex fra på mandag af til kun 60 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg har den på engelsk og den er genial jeg sværger til frk. Stilwell :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst doktorlaila Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 60kr!!! Jeg sværger at have set den i april til 250 i bog og ide. Godt jeg har fri imorgen og bor tæt på Føtex Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 60kr!!! Jeg sværger at have set den i april til 250 i bog og ide. Godt jeg har fri imorgen og bor tæt på Føtex Ja det koster den også normalt også på de fleste net shops og det er lige lidt voldsomt men jeg skal da også i føtex imorgen tror de bliver revet væk rimelig hurtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts