Hop til indhold

Hejsa....


Gæst hvidberg
 Share

Recommended Posts

Gæst hvidberg

Ja jeg er ny her..... glæder mig meget til at deltage her.

 

Der er så mange spændende tråde - går på opdagelse.

 

Ellers, ja så hedder jeg Mette, bor i Storvorde, har to drenge.

 

Vores store dreng er asperger og derfor har vi fået en dejlig hund og selvfølgelig også fordi vi alle elsker hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hvidberg

Smil ja det er jo ikke indlysende hvad asperger er.....:oops:

 

Det er índenfor autismespektrumet, en slags intelligent autist.

 

Han har rigtig svært ved udtrykke sig omkring følelser og har angst feks. i forbindelse med at skal sove.

 

Vi kan få ham til at fortælle Mikki (hunden) hvad han er ked af det. Vi kan sige at Mikki kan mærke at der er noget du er ked af, kan du ikke fortælle ham hvad det er!!

 

Og nu sover han på bare et kvarter i stedet for 3 timer og sover næsten igennem, hvilket om ikke andet så nyder jeg det vildt:-P.

 

Øv kan altså ikke finde ud af at sætte billede ind:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smil ja det er jo ikke indlysende hvad asperger er.....:oops:

 

Det er índenfor autismespektrumet, en slags intelligent autist.

 

Han har rigtig svært ved udtrykke sig omkring følelser og har angst feks. i forbindelse med at skal sove.

 

Vi kan få ham til at fortælle Mikki (hunden) hvad han er ked af det. Vi kan sige at Mikki kan mærke at der er noget du er ked af, kan du ikke fortælle ham hvad det er!!

 

Og nu sover han på bare et kvarter i stedet for 3 timer og sover næsten igennem, hvilket om ikke andet så nyder jeg det vildt:-P.

 

Øv kan altså ikke finde ud af at sætte billede ind:confused:

 

Hvor dejligt at hunden kunne gøre så meget godt for ham. Nogle gange er det fantastisk at se hvad dyr kan gøre, og de har bare i så mange tilfælde god indflydelse og indvirkning.

 

Mht. det med billeder: Jeg kunne heller ikke finde ud af det der med billeder, men jeg fik god hjælp i et andet indlæg herinde. Det ligger under diverse > "poste billeder?" Du kan evt. benytte dette link til at læse hvad de fortalte mig :cool: : http://www.hunde-forum.dk/diverse/1693-poste-billeder.html

 

Håber det kan hjælpe dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hvidberg

Åh tusinde tak - så kan jeg måske osse hitte ud af det:lol:

 

Her er vores dejlige Mikki, han er kun 13 uger på det billede. Nu er han snart 7 måneder og vejer 36 kilo;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hvidberg

Og ja de hunde eller dyr generalt kan nogen gange hvis mere end vi mennesker lige går og tror.

 

Der er i hvert fald en helt speciel binding mellem vores dreng og så Mikki.

 

Her kommer lige et billede hvor han er 6 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...