Gæst TrineMine86 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hej alle sammen Så fik en veninde mig lokket til at blive medlem af dette forum, og jeg ELSKER det allerede:-D Min kæreste og jeg fik vores lille hanhund for snart 1.5 år siden, han hedder Tiago og er en dansk/svensk gårdhund og en rigtig vildbasse Ville egentlig bare lige hilse pænt goddag til alle herinde!! Mvh Trine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen her til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen herinde Etlille råd....... Vi elsker billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TrineMine86 Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 tak alle sammen Der er lagt billeder ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 tak alle sammen Der er lagt billeder ind Har været inde og kigge billeder :klap:hvor ser han bare dejlig ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lenadk Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 velkommen til smukke godt jeg fik dig herind:) det er bare kanon:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Velkommen til . Håber du bliver glad for at færdes herinde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hanne N Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Jamen Jeg så lige dit indlæg. Jeg er selv lige blevet "lokket til" at blive medlem herinde. Jeg er sikker på, at jeg bliver glad for det. og det samme med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts