guanomo Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 (rettet) Ja synes ikke de her video tråde for ret mange hits Men her er en lille en .. cujo hygger med sit blå reb så er det rettet Redigeret Juni 16, 2010 af guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Ja synes ikke de her video tråde for ret mange hits Men her er en lille en .. cujo hygger med sit blå reb [media]http://s939.photobucket.com/albums/ad239/guanomo/Cujo/?action=view¤t=Video0065_wmv2.mp4[/media] Jeg kan ikke se den, jeg får bare et stort fedt spørgsmålstegn når jeg forsøger at åbne den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg kan desværre heller ikke se den . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 (rettet) slettet Redigeret Juni 16, 2010 af guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nu kan jeg se den :5up: Men jeg bliver lige nødt til at spørge, bevæger han sig virkeligt så hurtigt, eller har du videoen på fast forward Men ellers ser han ud til at nyde sit legetøj, og jeg overvejer da stærkt at finde et stump reb til Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nu kan jeg se den :5up: Men jeg bliver lige nødt til at spørge, bevæger han sig virkeligt så hurtigt, eller har du videoen på fast forward Men ellers ser han ud til at nyde sit legetøj, og jeg overvejer da stærkt at finde et stump reb til Luna kan da godt se der er gået lidt turbo i den :klap::klap: finder lige den frem igen og prøver igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 kan da godt se der er gået lidt turbo i den :klap::klap: finder lige den frem igen og prøver igen Det så ellers sjovt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Det så ellers sjovt ud så første indlæg burde virke nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg kan godt lide hans forsøg på at holde det reb i ro så han kan tygge det i stykker, han forsøger flere gange at få det til at ligge stille ved at lægge en pote ovenpå rebet, og da det endelig lykkedes, så skal der gnaskes :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 3 videoer fra i morges. De er lidt over det hele, men det er ikke let at styre hundesnor og mig selv i bølgerne:mrgreen: Og se lige.. hun svømmer uden snor på I mandags svømmede hun ind, hvor hun kunne bunde og gik så langs kanten i vandet.. Så fremskridt:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 3 videoer fra i morges. De er lidt over det hele, men det er ikke let at styre hundesnor og mig selv i bølgerne:mrgreen: Og se lige.. hun svømmer uden snor på I mandags svømmede hun ind, hvor hun kunne bunde og gik så langs kanten i vandet.. Så fremskridt:klap: Hvor er hun dygtig :klap: Og hun ser da ud til at syntes at det er helt ok :5up: Dog kan jeg ikke lade være med at grine lidt af hendes "mor", du får jo ført små hele samtaler med hende, såsom "ja, ja, jeg er med" og "hvis du kommer herop, så tror jeg næsten du kan bunde" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Lidt pudsigt at Jeanette og Guanomo bruger samme hjemmeside, og hver gang jeg går ind for at kigge på en af deres videoer, så er jeg søreme besøgende nr. 99.999 der har mulighed for at vinde et eller andet, alle fem gange jeg har været derinde :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvor er hun dygtig :klap: Og hun ser da ud til at syntes at det er helt ok :5up: Dog kan jeg ikke lade være med at grine lidt af hendes "mor", du får jo ført små hele samtaler med hende, såsom "ja, ja, jeg er med" og "hvis du kommer herop, så tror jeg næsten du kan bunde" Taark, ja jeg tror oss hun er begyndt at synes det er okay Hahaha ja jeg snakker for meget:oops: :lol: Nu har jeg lige siddet og kigget lidt.. Jeg tror jeg skal sætte mere fart på, for jeg synes ikke rigtig hun svømmer med bagbenene:hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Lidt pudsigt at Jeanette og Guanomo bruger samme hjemmeside, og hver gang jeg går ind for at kigge på en af deres videoer, så er jeg søreme besøgende nr. 99.999 der har mulighed for at vinde et eller andet, alle fem gange jeg har været derinde :hmm: Det er jeg også selv:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Taark, ja jeg tror oss hun er begyndt at synes det er okay Hahaha ja jeg snakker for meget:oops: :lol: Nu har jeg lige siddet og kigget lidt.. Jeg tror jeg skal sætte mere fart på, for jeg synes ikke rigtig hun svømmer med bagbenene:hmm::hmm: Dine kommentarer løfter videoer til et helt nyt niveau :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Dine kommentarer løfter videoer til et helt nyt niveau :klap: Øhm tak, tror jeg:mrgreen::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Vi vil da også være med i denne tråd Til ære for Guanomo vises denne video af Luna's fodersøg i dag (I andre må også godt kigge med ), vi har valgt at Luna's fodersøg skal være lidt sværere som I vil kunne se på videoen :blink: De første 10 sekunder er bare for at vise hvor sød hun er når man siger "heeeej" [media]http://www.youtube.com/watch?v=fRth66rXmvE[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Ja synes ikke de her video tråde for ret mange hits Nej, jeg overvejer da også at oprette mine egne tråde fremover, for her sker der da ikke særlig meget :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Vi vil da også være med i denne tråd Til ære for Guanomo vises denne video af Luna's fodersøg i dag (I andre må også godt kigge med ), vi har valgt at Luna's fodersøg skal være lidt sværere som I vil kunne se på videoen :blink: De første 10 sekunder er bare for at vise hvor sød hun er når man siger "heeeej" [media]http://www.youtube.com/watch?v=fRth66rXmvE[/media] Hvor er hun sød:-) Men øj det går langsomt:shock::lol: Det er jeg slet ikke vant til med min støvsuger af en hund:oops::lol: Jeg skal prøve at filme hende næste gang vi er i Aase's have, der får hun nemlig et par håndfulde guffer kastet ud eller fordelt (alt efter hvem af os, det er der står for det:mrgreen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Hvor er hun sød:-) Men øj det går langsomt:shock::lol: Det er jeg slet ikke vant til med min støvsuger af en hund:oops::lol: Jeg skal prøve at filme hende næste gang vi er i Aase's have, der får hun nemlig et par håndfulde guffer kastet ud eller fordelt (alt efter hvem af os, det er der står for det:mrgreen:) Hun er bare langsom, eller som andre mere diplomatisk udtrykker det, hun er meget rolig :blink: Ja, smid endelig en film af støvsugeren, og tak fordi du ikke kommenterede vores meget høje græs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Hun er bare langsom, eller som andre mere diplomatisk udtrykker det, hun er meget rolig :blink: Ja, smid endelig en film af støvsugeren, og tak fordi du ikke kommenterede vores meget høje græs Aaah ja meget rolig.. Det passer jo så bare ikke sammen med når hun skal hilse på folk:lol: Jamen det er da kun en ekstra hurdle at græsset er højt;-) Jeg slog græs hos Aase (det er så overboen:mrgreen:) i går, så der er det kort.. Vi kommer ikke derover i dag, da vi går over og handler istedet.. Men alt efter vejret kan det være vi gør det i morgen efter svømmeturen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Aaah ja meget rolig.. Det passer jo så bare ikke sammen med når hun skal hilse på folk:lol: Jamen det er da kun en ekstra hurdle at græsset er højt;-) Jeg slog græs hos Aase (det er så overboen:mrgreen:) i går, så der er det kort.. Vi kommer ikke derover i dag, da vi går over og handler istedet.. Men alt efter vejret kan det være vi gør det i morgen efter svømmeturen:-) Hun hilser normalt meget pænt og høfligt på nye mennesker og hunde, bare ikke lige på den træningsbane, her er alle åbenbart hendes venner og modtages på passende manér Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Hun hilser normalt meget pænt og høfligt på nye mennesker og hunde, bare ikke lige på den træningsbane, her er alle åbenbart hendes venner og modtages på passende manér Ja sårn er det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Vi vil da også være med i denne tråd Til ære for Guanomo vises denne video af Luna's fodersøg i dag (I andre må også godt kigge med ), vi har valgt at Luna's fodersøg skal være lidt sværere som I vil kunne se på videoen :blink: De første 10 sekunder er bare for at vise hvor sød hun er når man siger "heeeej" [media]http://www.youtube.com/watch?v=fRth66rXmvE[/media] :klap::klap: så rolig og velovervejet hun går til værks :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 :klap::klap: så rolig og velovervejet hun går til værks :hjerte: Tak Se Jeanette, der var en af de diplomatiske der havde lært at sige "roligt og velovervejet" i stedet for "langsom" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts