Hop til indhold

Nu hvor skaden allerede er sket.....


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Tusind tak for alle jeres svar:genert:

 

Ja, gamle Nickie har fyldt meget i mit liv. jeg kan stadig tude over ham, og jeg bliver også meget påvirket når jeg hører om andre der skal eller har sagt farvel til deres hunde. Det er nok meget almindeligt.

 

Og til alle jer der vil have islænder, så er den sorte Tjaldur til salg.:mrgreen:

Jeg må erkende at jeg ikee har tid til 2 rideheste,, nu jeg også har fået hund.

Uuuh :ivrig: Jeg har ingen penge, så har ikke råd til at købe hest, men mangler du én til at ride ham siger du bare til :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

Seriøst? Wee :ivrig::mrgreen:

Jeg flytter til Odense SØ her til den 1/7 :engel: Har vi ikke snakket sammen om hundetræf i en anden tråd eller husker jeg fejl? :hmm:

 

Nå ja, det har vi da også. Pinligt jeg ikke havde lagt mærke til at det var dig. Så bare du boede i Midtjylland:lun:

Men jeg mener det faktisk, men håber jeg kan få solgt ham den sorte. Glemte nemlig at tilføje at jeg faktisk heller ikke har råd til 2 heste.

Indtil da ville det være dejligt at have en til at hjælpe med at motionere. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

Nå ja, det har vi da også. Pinligt jeg ikke havde lagt mærke til at det var dig. Så bare du boede i Midtjylland:lun:

Men jeg mener det faktisk, men håber jeg kan få solgt ham den sorte. Glemte nemlig at tilføje at jeg faktisk heller ikke har råd til 2 heste.

Indtil da ville det være dejligt at have en til at hjælpe med at motionere. :mrgreen:

Eeeeeeeeeej hvor prafgtfuldt! :hjerte: Jamen så lad os tales ved efter den 1. når jeg lige er kommet på plads :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...