FrkSmilla Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Der kommer en del børn og når der er mange mennesker omkring har hun bare så svært ved at slappe af. Desværre er hun ikke vant til at sidde i bur, så har tænkt mig at holde hende i snor hele tiden (også indenfor). Og selvfølgelig bede folk om ikke at komme til hende (for hun bliver så overlykkelig ved kontakt og begynder at sprælle og fægte. Indimellem vil jeg også sætte hende ud i bilen, så hun kan sove. (Ellers sover hun nemlig ikke - kender hende!). Men hun skal jo også opleve noget, tror I det er for stor en belastning for hende, hvis hun bliver transporteret lidt i cykelkurv? (Hun sidder jo godt nok 'sidelæns' - og det belaster måske forbenet for meget? :hmm: Men på den måde så kan hun jo komme med ud og se noget og indimellem komme ned og snuse på en plet... Hvad kan jeg ellers gøre for at gøre det godt for hende? Har I nogle gode råd? (Hun har været halt siden mandag på venstre forben grundet overbelastning eller fordi hun har trådt forkert. Jeg tror hun har et 'svagt' punkt på det venstre forben, for det har været galt før. Men det er efterhånden meget længe siden dog... (og hun er meget svær at holde i ro! *suk*). Hun skal bare blive rask i en fart. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts