Gæst lene andersen Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Bullerbassen som nu hedder Walder fik slidt hul på trædepuderne ved at løbe og lege med Molly på fliserne... Jeg købte nogle coompeed plaster mod vabler og gav ham det på og det hjalp. Jeg købte også nogle "sokker" til ham som man kan bruge i frostvejr og de havde også god effekt. Han fik sokkerne på hvis han pillede plasteret af for tit.. Walder har fine trædepoter nu... Vh Lene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Compeed på hundepoter? Og han lod det sidde? Hvor genialt! Godt han har det bedre nu :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene andersen Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Hej. Ja det kunne han godt , de fleste gange. Jeg klippede compeeden til så de passede til han poter og ellers fik han sokkerne på. hi hi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts