Gæst lene andersen Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 hej. det er måske ikke det rette sted jeg skriver men her har jeg jo spurgt om alt muligt mht Buller (walder) og jeg synes lige jeg vil fortælle hvordan det går... Walder er ved at falde rigtig godt til... Molly og Walder har rigtig meget glæde af hinanden. Molly er begyndt at opføre sig som en hund,og hun er blevet meget gladere. Walder er en rigtig dejlig hund, skal helst være i nærheden af mig hele tiden. Jeg tager dem ud på marken hver 2 dag hvor de løber og løber og leger og hygger sig. Jeg har Walder i en lang line for jeg stoler ikke på at han ikke stikker af. Jeg går med dem hver dag og Walder bliver dygtigere og dyrtigere hvor hver gang. Jeg siger sit når vi skal krydse en vej og det gør de ( Molly har gjort det hele tiden ) og jeg bliver så stolt... Walder trækker ikke så meget mere ( har fået grime på ) Nu har jeg ferie og den skal bruges på at gøre Walder gode venner med kattene... Endnu en udfordring Ja altså jeg er fyldt af optimisme og kærlighed til mine dejlige hunde Mvh Lene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Sikke et dejligt positivt indlæg :5up:. Dejligt at det går så godt med ham. Jeg ønsker dig held og lykke med katte udfordringen, jeg er sikker på det nok skal lykkedes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Held og lykke. Vi er selv midt i kattetræning af en ny hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts