Hop til indhold

Indkøb....


Gæst Maria
 Share

Recommended Posts

Gæst aka-fo

Jeg vil bare lige tilføje, at du burde nok ikke købe dig fattig i hundekurve lige med det samme... Dels har sådanne størrelser virkelig sans for at tygge, og det går også udover hundekurven, og dels kan det saktens være at den ikke gider ligge i den.

 

Har læst anbefallinger om at bruge en (dvs. flere ;) god papæske til at begynde med, eller evt en hundekurv i plast. Vi har så valgt at bruge transportburet som hundekurv - transportbur skulle vi så have uanset, men vores vaps har flere forskellige sovesteder om natten, og også flere liggesteder om dagen. Det var lige som jeg forventede, og derfor har jeg ikke investeret i en rigtig hundekurv, men han har buret og et tæppe osv.

 

Mine forældres labrador begyndte ikke rigtig at bruge hundekurv før han var blevet en gammel herre. Han foretrak at ligge på det hårde flisegulv ude på toilettet, eller under køkkenbordet.

 

Gode bide- og tyggeting... men I kan så også være lidt kreative og bruge gamle sokker, t-shirts, tykke rebstykker m.m. som ruske- og bideting. I kan slå en eller flere kunder på tøjstykket, som også gør det mere interessant som legetøj.

 

Gamle sko ville nogen måske foreslå. Men så skal I lige tænke på at hunden kan ikke kende forskel på om det er nye eller gamle sko, så om I gerne vil lære hunden at sko er et no-go, så er det en dårlig ide at fodre ham med gamle sko.

 

Ellers held og lykke med jeres Labrador!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...