Gæst AnneBauerJohansen Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Tårene fosser ud af øjnene. Baloo er blevet aflivet i dag kl. 11.00. Lille pusling du vil være savnet af din menneskemor og far. Lige fra vi så dig hos Dyrenes beskyttelse vidste vi at det var dig der skulle med hjem - og vi tror du havde det på samme måde. Hoppede ind i bilen og fandt hurtig en plads i sofaen, sengen og alles hjerter. Desværre kom vi ind i dit liv for sent. Hverken dyreadfærdsterapeuter eller al vores kærlighed var desværre nok. Din ballast var for stor og det har i dag resulteret i at vi måtte træffe den værste beslutning. Ingen anden hund vil kunne fylde din plads lille skat. Vi græder mange tårer og tomrummet er enormt lige nu. Forhåbentlig har du fået fred og er kommet til et bedre sted. Vi vil aldrig glemme dig. Vi savner dig. Vi elsker dig for altid og evigt. Mange kærlige hilsner Din menneskemor og far Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Org nej... Jeg sender en masse varme tanker, og håber at Baloo har det godt på den anden side. Det lyder til at han har haft den bedste menneske mor og far:ae::ae::ae: Må han hvile i fred. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnneBauerJohansen Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Lidt billeder af min pusling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 :cry: Håber Baloo har det sjovt på den anden side.. Mange tanker til jer, det er en forfærdelig tung beslutning at skulle træffe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Puha . Det er en svær beslutning at tage, men det lyder som om det var det eneste rigtige :ae:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Årh.. Den her slags historier går specielt lige i hjertet på mig - og gør ondt.. I februar i år måtte jeg selv sige farvel til min hund, 6½ år gammel, jeg fik hende da hun var 10 måneder og havde været igennem 8 måneders mishandling. Vi kunne heller ikke redde hende fra hendes angst - hun kom sig aldrig over den. Og gud hvor gør det skide ondt at sige farvel til en ung hund, som intet fejler fysisk - men det er psykisk.. man ved det ER den rette beslutning, men derfor gør det ikke mindre ondt.. og man har (jeg har i hvert fald) vrede til de mennesker som er skyld i Sittos angst.. de har ødelagt en hunds liv, en lille uskyldig hund.. var hun ikke havnet hos dem, havde hun været hos mig endnu.. De varmeste tanker til jer - føler så meget med jer.. :ae: Hvil i fred Baloo - hils min Sittopige i hundehimlen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Åh det gør mig ondt. Sov sødt kære Baloo. Føler med Jer . :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Har selv været der. Købt/overtog en internathund som jeg osse kom til at elske, men også jeg måtte tilsidst give op. Den havde før os været i to familier i længere tid og 3 på prøve. Havde fået bank når den kom hjem efter en stikkeaftur. Hvilket f.eks. medførte at den var håndsky og at det tog op til en time at få den ind fra haven. Jeg var osse hos adfærdsbehandler, men heller ikke det hjalp. Jeg føler virkelig med dig:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Stakkels jer og stakkels Baloo. Det er SÅ sørgeligt, når hunde bliver mishandlet i den grad, at de ikke kan reddes. Men stort tak til jer fordi I gav den stakkels hund en chance. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts