Hop til indhold

Til minde om Baloo


Gæst AnneBauerJohansen
 Share

Recommended Posts

Gæst AnneBauerJohansen

Tårene fosser ud af øjnene. Baloo er blevet aflivet i dag kl. 11.00. Lille pusling du vil være savnet af din menneskemor og far.

 

Lige fra vi så dig hos Dyrenes beskyttelse vidste vi at det var dig der skulle med hjem - og vi tror du havde det på samme måde. Hoppede ind i bilen og fandt hurtig en plads i sofaen, sengen og alles hjerter.

 

Desværre kom vi ind i dit liv for sent. Hverken dyreadfærdsterapeuter eller al vores kærlighed var desværre nok. Din ballast var for stor og det har i dag resulteret i at vi måtte træffe den værste beslutning.

 

Ingen anden hund vil kunne fylde din plads lille skat. Vi græder mange tårer og tomrummet er enormt lige nu. Forhåbentlig har du fået fred og er kommet til et bedre sted.

 

Vi vil aldrig glemme dig. Vi savner dig. Vi elsker dig for altid og evigt.

 

Mange kærlige hilsner

 

Din menneskemor og far

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Org nej...

 

Jeg sender en masse varme tanker, og håber at Baloo har det godt på den anden side.

 

Det lyder til at han har haft den bedste menneske mor og far:ae::ae::ae:

 

Må han hvile i fred.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh.. :megaked:

Den her slags historier går specielt lige i hjertet på mig - og gør ondt..

 

I februar i år måtte jeg selv sige farvel til min hund, 6½ år gammel, jeg fik hende da hun var 10 måneder og havde været igennem 8 måneders mishandling. Vi kunne heller ikke redde hende fra hendes angst - hun kom sig aldrig over den. Og gud hvor gør det skide ondt at sige farvel til en ung hund, som intet fejler fysisk - men det er psykisk.. man ved det ER den rette beslutning, men derfor gør det ikke mindre ondt.. og man har (jeg har i hvert fald) vrede til de mennesker som er skyld i Sittos angst.. de har ødelagt en hunds liv, en lille uskyldig hund.. :evil: var hun ikke havnet hos dem, havde hun været hos mig endnu.. :cry:

 

De varmeste tanker til jer - føler så meget med jer.. :ae:

Hvil i fred Baloo - hils min Sittopige i hundehimlen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillian53

Har selv været der. Købt/overtog en internathund som jeg osse kom til at elske, men også jeg måtte tilsidst give op. Den havde før os været i to familier i længere tid og 3 på prøve. Havde fået bank når den kom hjem efter en stikkeaftur. Hvilket f.eks. medførte at den var håndsky og at det tog op til en time at få den ind fra haven. Jeg var osse hos adfærdsbehandler, men heller ikke det hjalp.

Jeg føler virkelig med dig:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...