Hop til indhold

Skipper 3 måneder


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Ja min lille hvalp er ved at blive stor :shock: 14 kg allerede og vokset ud af hvalpehalsbåndet.

Han er på mange måder blevet nemmere og sjovere at have i huset.

Renligheden er helt på plads, sidst vi havde et uheld indenfor var for 1½ uge siden da vi havde en anden hvalp på besøg og han blev lidt for glad.

Han er skøn at gå tur med, han er meget nysgerrig, men hele tiden opmærksom på os og skal lige søge lidt øjenkontakt.

Han sover igennem langt de fleste nætter så det har hjulpet rigtig meget på overskuddet for os at vi nu får vores nattesøvn :-D

 

Vi har ikke været til træning siden den første gang hvor det gik lidt skidt (kan ikke lige finde tråden) men jeg skrev en mail til træneren og snakkede med hende til teoriaftenen og jeg tror vi bare gik helt forkert af hinanden den første gang. Enten har hun nået at tænke sig om og trække i land eller også har hun bare en sær omgangstone på træningspladsen som jeg lige skal vænne mig til. For jeg står 100% ved min dårlige oplevelse af hende den aften :vedikke: nå det er også ligemeget nu vi har fået snakket ud og jeg er positivt indstillet forud for næste træning :-D

 

I søndags besøgte vi hans opdrætter og mor så de kunne se hvor stor han er blevet og det var en skøn tur selvom jeg blev lidt misundelig over hvor glad han blev for at se opdrætteren igen :oops::-D

 

Og alt det ovenstående er naturligvis baseret på hans opførsel inden i dag hvor jeg tror han er ved at komme i den halve kønsmodning :mrgreen:

 

Og så er der lige lidt nye billeder, først af min meget dovne hund og så af min lille frække pirat :mrgreen: som snart skal med på sommerferie til søs :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tillykke med 3 måneder, Skipper! Han er fin og dejligt at du nyder ham og hundelivet. Husk at bevar humoren her i hans sjove fase, ikk :mrgreen: Motor var virkelig gakket nogle gange (og det er han så igen nu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Og så er der lige lidt nye billeder, først af min meget dovne hund og så af min lille frække pirat :mrgreen: som snart skal med på sommerferie til søs :banan:

 

NUTTET at han ligger og krammer vandskålen :lol:

 

Hey har i tænkt over hvordan i laver toilet på båden til ham??

Jeg overvejer noget med en kasse med sand i, men ved ikke om det er det smarteste? Ved at de har sådan nogle på de færger der sejler mellem Sjælland og Jylland, men har ikke set dem..

Link til indlæg
Del på andre sites

NUTTET at han ligger og krammer vandskålen :lol:

 

Hey har i tænkt over hvordan i laver toilet på båden til ham??

Jeg overvejer noget med en kasse med sand i, men ved ikke om det er det smarteste? Ved at de har sådan nogle på de færger der sejler mellem Sjælland og Jylland, men har ikke set dem..

 

Jeg havde egentlig regnet med at kæresten ville samle op og vaske af :engel: men det kan godt være han ikke helt er med på den ide :vedikke:

 

Men en kasse med sand i kunne egentlig godt være en mulighed, når vi besøger min veninde har hun en gårdhave hvor hun har pillet et par fliser op så hendes hund kan besørge der og den har skipper fanget...

 

Du må da gerne lave en billedtråd hvis du når at få en bedre ide vi skal først afsted om 2 uger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med 3 måneder, Skipper! Han er fin og dejligt at du nyder ham og hundelivet. Husk at bevar humoren her i hans sjove fase, ikk :mrgreen: Motor var virkelig gakket nogle gange (og det er han så igen nu).

 

Ja lige før stod skipper oven for trappen og smed vores sko ned en efter en det larmer så dejligt :mrgreen: han havde vist luret at jeg stod med noget mad jeg ikke lige kunne gå fra :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt for jer at den første hårde tid er ovre, og I får søvn igen og overskuddet tilbage.

Hvor er Skipper dog bare sød som pirat. Han er den perfekte skipper til sejlturen.

Hvornår rejser I?

 

Tak :mrgreen: nok om 2 uger, men vi kan også rykke det en uge hvis vejret bliver dårligt. Jeg er nemlig IKKE søstærk! Vi skal sejle en 4-5 dage rundt omkring nordfyn og jylland så det bliver forhåbentlig skønt :mrgreen:

 

Så Skipper kan sagtens nå at lege med Gracy igen inden han står til søs... Men det kan vi lige tage i den anden tråd eller privat :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg havde egentlig regnet med at kæresten ville samle op og vaske af :engel: men det kan godt være han ikke helt er med på den ide :vedikke:

 

Men en kasse med sand i kunne egentlig godt være en mulighed, når vi besøger min veninde har hun en gårdhave hvor hun har pillet et par fliser op så hendes hund kan besørge der og den har skipper fanget...

 

Du må da gerne lave en billedtråd hvis du når at få en bedre ide vi skal først afsted om 2 uger :mrgreen:

Vi skal ikke sejle før om laaaang tid, så så langt er jeg ikke nået, og eftersom vi skal bo på båden må han altså ikke gå rundt og tisse på den ;-) Men du kan jo passende fortælle hvad i endte med når du kommer hjem :klap:

 

Ja lige før stod skipper oven for trappen og smed vores sko ned en efter en det larmer så dejligt :mrgreen: han havde vist luret at jeg stod med noget mad jeg ikke lige kunne gå fra :stupid:

Høhø i søndags viste Motor sig frem fra sin bedste side da Bujus søster og hendes 2 veninder kom og hilste på hundene - Motor smed sig på ryggen og gik gø amok i 10 minutter, mindst. Lå og rullede rundt med det der store hajgab HELT åbent, charmerende :mrgreen:

 

Og bh'er er da kun frække på - så du kan da godt liiige vise den video der :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva
Vi videofilmer ham når han er alene hjemme, i dag kom jeg hjem fra indkøb til en halv times optagelse af Skipper der springer rundt i soveværelset med min bh i munden :mrgreen: den skal vist ikke lægges på nettet :blink:

 

:klap:Hvor er det herligt. Han går efter guldet..

 

Min hund giver altid gaver når hun har været alene hjemme. En dag min meget nye kæreste og jeg kom hjem, der kom hun glad galoperende med et par trusser fra vaskekurven. :rolleyes: Taak Bellaskat. :engel:

 

(filmer i forresten med webcam? har ikke regnet ud hvordan folk gør det endnu ..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

(filmer i forresten med webcam? har ikke regnet ud hvordan folk gør det endnu ..)

 

Lige da Motor havde været syg filmede jeg med webcam og havde så installeret skype her og på mit arbejde, for så kunne jeg spæne hjem hvis der var noget. Jeg kunne høre ham men han kunne ikke høre mig.

Mærkeligt at sidde og kigge på sin hund som ikke aner man kan se den :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva
Lige da Motor havde været syg filmede jeg med webcam og havde så installeret skype her og på mit arbejde, for så kunne jeg spæne hjem hvis der var noget. Jeg kunne høre ham men han kunne ikke høre mig.

Mærkeligt at sidde og kigge på sin hund som ikke aner man kan se den :genert:

 

Ja, det er da lidt spændende? Jeg er da ret nysgerrig over hvad min hund bruger formiddagen på når jeg er i klinikken. De sover vel ikke kun? :vedikke: Har kun én computer og tror ikke umiddelbart at mit webcam som sådan kan filme. (aner det faktisk ikke - er håbløs til sådan noget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi videofilmer ham når han er alene hjemme, i dag kom jeg hjem fra indkøb til en halv times optagelse af Skipper der springer rundt i soveværelset med min bh i munden :mrgreen: den skal vist ikke lægges på nettet :blink:

 

Hvor er han altså bare sjov.:mrgreen: Gad vide om det bliver ved?

Hvad skal du have for at lægge den vidio på nettet?? Vi vil se! Vi vil se!:banan:

Er der nogen der er med på en indsamling?):mrgreen:

 

En morgen jeg havde lagt tøj frem på mit sofabord til jeg skulle i bad, kigger jeg ned i haven og ser noget hvidt på græset, og opdager så at det er min BH hun har stjålet fra stakken og smidt udenfor. Og hun er altså 1½ år.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:Hvor er det herligt. Han går efter guldet..

 

Min hund giver altid gaver når hun har været alene hjemme. En dag min meget nye kæreste og jeg kom hjem, der kom hun glad galoperende med et par trusser fra vaskekurven. :rolleyes: Taak Bellaskat. :engel:

 

(filmer i forresten med webcam? har ikke regnet ud hvordan folk gør det endnu ..)

 

hihi det kunne skipper garanteret også finde på. Han har lært at åbne klædeskabet så det er sikkert bare et sprøgsmål om tid :mrgreen:

 

Det er bare et billigt webcam min kæreste købte i bilka, jeg aner ikke hvordan han fandt det program vi bruger til at optage med :vedikke: men det hedder live central 2.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han altså bare sjov.:mrgreen: Gad vide om det bliver ved?

Hvad skal du have for at lægge den vidio på nettet?? Vi vil se! Vi vil se!:banan:

Er der nogen der er med på en indsamling?):mrgreen:

 

En morgen jeg havde lagt tøj frem på mit sofabord til jeg skulle i bad, kigger jeg ned i haven og ser noget hvidt på græset, og opdager så at det er min BH hun har stjålet fra stakken og smidt udenfor. Og hun er altså 1½ år.

 

Den er "desværre" slettet, de videoklip fylder helt enormt meget så sletter dem så snart de er set igennem :-D

 

Haha hvis det havde været hos os så havde hele nabolaget kunne se mig styrte rundt efter hunden og bh'en ude i haven sådan noget lægger han ikke frivilligt fra sig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Dejligt at det går så godt med Skipper. Hvor er han også bare blevet stor og flot :5up:.

 

Godt du fik snakket ud med træneren. Jeg håber det kommer til at gå bedre de næste gange, så du også føler du får noget ud af trænningen :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det går så godt med Skipper. Hvor er han også bare blevet stor og flot :5up:.

 

Godt du fik snakket ud med træneren. Jeg håber det kommer til at gå bedre de næste gange, så du også føler du får noget ud af trænningen :-D.

 

Tak! Jeg er som sagt ret positiv, nu ved jeg i hvert fald at hun åbenbart ikke mener det hvis hun siger noget negativt om ham :vedikke:

 

Vi deltog faktisk i noget andet træning 2 gange i sidste uge, en der skulle øve sig inden hun skulle til sin afsluttende eksamen som hundetræner. Det var ikke hvalpehold så vi trænede sammen med de voksne og han klarede sig faktisk rigtig flot :klap:jeg var så stolt af min lille madglade labrador da han valgte at løbe hen til mig under indkald selvom træneren fristede med en pose pølsestykker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja, det er da lidt spændende? Jeg er da ret nysgerrig over hvad min hund bruger formiddagen på når jeg er i klinikken. De sover vel ikke kun? :vedikke: Har kun én computer og tror ikke umiddelbart at mit webcam som sådan kan filme. (aner det faktisk ikke - er håbløs til sådan noget)

 

Motor sover, han er som regel osse helt søvndrukken når vi kommer hjem, men han skifter sovested engang imellem, og nogle gange vågnede han så ved en 4-tiden, fandt noget legetøj, tyggede lidt og så gik han i seng igen :-D

 

Skype gør sådan så du bare ser det online (altså ikke en film der bliver gemt). Det er et gratis program, men det kræver at man har en computer der hvor man nu er når man ikke er hjemme og man skal ringe op / acceptere opkaldet. Aner ikke om man kan få den til at acceptere automatisk :vedikke:

Anders ventede bare med at gå på arbejde til jeg var på mit arbejde, så han kunne trykke accepter opkald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med et billigt webcam vil jeg ikke lige anbefale alligevel... det gik i stykker i morges :evil: så jeg kom hjem til en hund der stod og hylede og aner ikke om han har gjort det i 5 min eller alle 3 timer jeg var væk :cry:

 

Han ødelægger heldigvis ikke noget så kan ikke helt finde ud af hvor meget der er angst og hvor meget der er ih hvor jeg keder mig i dag så nu hyler jeg lige lidt og håber at der kommer nogen, for han kan sagtens være alene hjemme andre dage... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...