Hop til indhold

Så blev det Møffes tur


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Og Bassils... :megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

 

Dyrlægen har lige ringet - masser af hjerteorm i afføringsprøverne - vi skal så på den 20 dages pillekur og nye prøver efterfølgende.

 

Det var samme dyrlæge, som sagde: Det er fuldstændigt unødvendigt at tjekke, når han ingen symptomer havde :damn:

 

Så kunne jeg dy mig ??? (NEJ!!)

 

Jeg sagde: Så var det jo godt at JEG INSISTEREDE på at få det tjekket, ikk' ?

 

i et meget sarkastisk tonefald :oops:

 

 

Jeg er :evil: :evil: :evil: :evil:

 

 

Sikke noget lort, godt at du stod ved din ret og lod det teste :ae:

 

Jeg håber på at der er en dyrlæge som fik nogle gevaldige røde ører :evil: :evil: :evil:

 

God bedring.......... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke noget lort, godt at du stod ved din ret og lod det teste :ae:

 

Jeg håber på at der er en dyrlæge som fik nogle gevaldige røde ører :evil: :evil: :evil:

 

God bedring.......... :ae:

 

Mange tak..

 

Næh - røde ører tror jeg ikke hun kan få:

 

Hun sagde jo i et 'smilende' tonefald: Det var nu altså sørme godt at vi tjekkede for hjerteorm også, hva? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en update med Sophus. Fik svar i går. Han havde ikke hjerte/lungeorm, men til gengæld havde han indvoldsorm, som han så skal behandles for :badr:

Jeg troede, at der så ville være synlige orm i hans afføring, så det har jeg jo gået og holdt øje med, men det kan de åbenbart godt have i det skjulte :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg afleveret afføringsprøver til dyrlægen... man bliver jo helt paranoid af alle de historier om hunde, der er smittet, men ikke udviser symptomer. :neutral:

 

Venter spændt på svar :x:

 

Lige en update med Sophus. Fik svar i går. Han havde ikke hjerte/lungeorm, men til gengæld havde han indvoldsorm, som han så skal behandles for :badr:

Jeg troede, at der så ville være synlige orm i hans afføring, så det har jeg jo gået og holdt øje med, men det kan de åbenbart godt have i det skjulte :???:

 

Altid noget, han ikke havde hjerte lunge ormen...! Men godt, at indvoldsormen da så lige blev opdaget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med Møffe?

 

Er der nogen fremgang.....

 

Hard to say :vedikke:

 

Han har jo ingen symptomer haft, men dagen efter vi gav første behandlingen, begyndte han at hoste og synke lidt, synes jeg :???: Noget, jeg ellers aldrig har hørt fra ham før.. Men det er så også bare det :vedikke:

 

Så må jo vente på på ny afføringsprøvesvar...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hard to say :vedikke:

 

Han har jo ingen symptomer haft, men dagen efter vi gav første behandlingen, begyndte han at hoste og synke lidt, synes jeg :???: Noget, jeg ellers aldrig har hørt fra ham før.. Men det er så også bare det :vedikke:

 

Så må jo vente på på ny afføringsprøvesvar...

 

glæder mig til at læse at Møffe er ormefri......

God bedring indtil da...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår skal du aflevere ny afføringsprøve så???

 

Måske at hosteriet kan skyldes at han begynder at udskille ormene fra systemet :vedikke:

 

Håber at det snart er overstået ;-)

 

Det håber jeg da, det havde jeg slet ikke tænkt på :hmm: Den forklaring kan jeg i hvert fald bedre li' :mrgreen:

 

Vi skal vist aflevere ny prøve 6 uger efter første behandling. Men Møffe skal alligevel op og vejes i morgen og så kan jeg jo liiige forhøre mig der, for er lidt i tvivl :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Godt det blev opdaget hurtigt. Håber snart han er ovre det :ae:

 

 

Det er desværre ret udbredt i Jylland også efterhånden. Ved der har været en del i Ikast området der har haft det :???: er også derfor jeg er så panisk over Nova når hun spiser andre hundes afføring :(

 

Hov... Kender du andre ud over Bamse, der har haft det her i byen?

Vi har nemlig kun hørt om nogle få, og det var folk der har fået hunde fra århus området.

 

Så er da lidt nysgerrig efter hvor mange der efterhånden har haft det her i området.

Den dyrlæge vi bruger, finder nemlig meget, meget sjældent noget - Bamse var den første hund de havde, der kom i behandling for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hard to say :vedikke:

 

Han har jo ingen symptomer haft, men dagen efter vi gav første behandlingen, begyndte han at hoste og synke lidt, synes jeg :???: Noget, jeg ellers aldrig har hørt fra ham før.. Men det er så også bare det :vedikke:

 

Så må jo vente på på ny afføringsprøvesvar...

 

Det gjorde Bamse også, selvom han ikke havde hostet før - Så tror det er ganske normalt!

 

Som de andre siger, så kan de godt reagere lidt på, at de begynder at udskille de døde orme!

Så tror ikke du skal bekymre dig! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...