Hop til indhold

Så blev det min tur :-)


Gæst Asfaloth
 Share

Recommended Posts

Gæst Asfaloth

Ja, hej med jer alle!

 

I morges fik jeg en rigtig dejlig besked:

 

"Så er din lille hund kommet til verden :-)"

 

Så skal vi til at være forældre til en dejlig Schæfertæve; Enya skal hun hedde :-) Hun er ud af et E-kuld, så vi synes at det er et rigtigt flot navn til en dejlig grå schæfertæve :-)

 

Min kæreste og jeg er for et par måneder siden flyttet i hus med en dejlig stor, lukket have - så vi blev enige om at nu skulle det være, vi skulle være 'forældre' :-) Jeg har haft hund hele mit liv hjemme ved mine forældre, og min kærestes forældre har også haft et par stykker, så vi blev enige om at vi begge savnede det ekstra liv det giver at have en hund i huset. Og da jeg altid godt har kunnet tænke mig en schæfer, ja så faldt valget på sådan en :-)

 

Vi gik ind på schæferhunde klubbens hjemmeside, og fandt en kennel som vi synes rigtig godt om. Vi tog derfor kontakt til dem, og fik lov til at komme ud og se deres drægtige tæve, Diva. Og vi var solgt med det samme - det var både den flotteste og sødeste hund vi begge har set.

 

Og så har vi altså fået besked om idag at hun har fået seks tæver og to hanner. Så nu går vi bare og glæder os til vi kan få den lille ny hjem sidst i august. Men så længe skal vi ikke vente med at se hende - det skal vi allerede om 1½ uge, så det glæder vi os til!!!

 

Ja, det var en længere smøre, men jeg ville bare lige dele vores glæde med jer :-)

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Asfaloth

Mange tak til alle :-)

 

Ja, vi synes også Enya er et flot navn :-)

 

Nu skal de næste otte uger bare gå hurtigt! Eller, det er faktisk ni uger, for vi skal til bryllup ovre på 'Djævleøen' i den weekend vi havde planlagt at få hende hjem :-( Men opdrætteren ville gerne beholde hende en uge mere, så det er heldigvis ikke noget problem :-) Og så har jeg ferie i to uger når vi får hende, og min kæreste i en uge :-) Så vi håber hun falder godt til!

 

Men det bliver en laaaaaaaaaaaaannnnggg vente-sommer :cool:

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden
Mange tak til alle :-)

 

Ja, vi synes også Enya er et flot navn :-)

 

Nu skal de næste otte uger bare gå hurtigt! Eller, det er faktisk ni uger, for vi skal til bryllup ovre på 'Djævleøen' i den weekend vi havde planlagt at få hende hjem :-( Men opdrætteren ville gerne beholde hende en uge mere, så det er heldigvis ikke noget problem :-) Og så har jeg ferie i to uger når vi får hende, og min kæreste i en uge :-) Så vi håber hun falder godt til!

 

Men det bliver en laaaaaaaaaaaaannnnggg vente-sommer :cool:

 

\Morten

Velkommen og tillykke med lille Enya :klap: sikke et flot navn.

Elsker selv schæfere :hjerte: har selv været opdrætter, det er en dejlig oplevelse når der er hvalpe og mange gange kan jeg stadig godt savne det :-D

Djævleøen nej det hedder Kongeøen :banan: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Asfaloth
Velkommen :vinken:

 

Dejligt med en lille ny vaps :lun: Er hun opkaldt efter den irske sanger Enya? :-D

 

Jep, det kan jeg nok ikke komme udenom :-P Jeg er bidt af en gal Ringenes Herre fan, og der har hun lavet noget fantastisk musik til. Så jeg synes at valget var helt perfekt :-P

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, det kan jeg nok ikke komme udenom :-P Jeg er bidt af en gal Ringenes Herre fan, og der har hun lavet noget fantastisk musik til. Så jeg synes at valget var helt perfekt :-P

 

\Morten

 

Jo du har ret i At hun har lavet noget godt musik til filmene - hun har også lavet meget godt musik ved siden af :lun:

Enya syntes jeg også er et godt valg til en schæfer:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Asfaloth

Tak for alle de mange kommentarer og hilsner :-) Nu har opdrætteren lagt billeder på nettet, så det skal I da heller ikke snydes for :slem:

 

Vi skal først ud til opdrætteren på søndag, så vi ved endnu ikke hvilken en af de små hvalpe der skal døbes Enya :-P Men søde ser de ihvertfald ud :engel:

 

sleepy.jpg

 

\

Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Asfaloth

Så er der kommet lidt flere billeder :-) Men for nemhedens skyld har jeg oprettet en ny tråd under forummet Schæfer :-) Så der kan I følge med hvis I har lyst :-)

 

Tak for alle hilsnerne :-)

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...