Besvaret Juni 24, 201016 år comment_392451 Hej Allesammen. Dette er første gang jeg benytter et hundeforum, så jeg er vældig spændt og glæder mig til at få og give råd samt udveksle erfaringer Min mand og jeg skal snart have en lille japansk spids - Jackson Vi får ham til august, så vi går bare og glæder os helt vildt Faktisk blev han netop født i går, så nu er ventetiden for alvor gået i gang Han er desværre født ca. 3 dage for tidligt, hvilket jo gør mig lidt bekymret, men jeg krydser så meget fingre for, at han klare den - er helt vild med ham allerede, og jeg har ikke en gang mødt ham endnu Rapporter
Besvaret Juni 24, 201016 år comment_392452 Hej, og velkommen til, håber du finder dig godt til rette herinde. Rapporter
Besvaret Juni 24, 201016 år comment_392453 Velkommen Jeg synes at japanske spidser er nogle dejlige hunde. Håber at alt går, som det skal med jeres lille Jackson. Rapporter
Besvaret Juni 24, 201016 år comment_392458 Velkommen til . Håber du bliver glad for at færdes herinde. Glæder mig til at læse mere om Jackson når han kommer hjem . Rapporter
Besvaret Juni 24, 201016 år comment_392822 Tak for den varme velkomst alle sammen. Så snart jeg får et billede af lille nyfødte Jackson, så skal I få ham af se Rapporter
Besvaret Juni 25, 201016 år comment_392892 Halløj og velkommen til Det fik jeg ikke sagt i den anden tråd, så må jo hellere råde bod her Rapporter