Hop til indhold

En helt almindelig gåtur...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Først går vi over på det grønne område ved gadekæret. Der står et bord/bænk sæt, som altid skal undersøges meget grundigt - man skal vel vide hvem der sad der sidst, hvad de talte om og hvad de fik at spise - eller noget :rolleyes:

 

Så skal vi forbi huset hvor der engang boede to Chihuahua'er. De bor der ikke mere, alligevel skal hele hegnet gennemsnuses cm for cm, og der skal måske også lige brummes lidt.

 

Så kommer stedet hvor man engang for 3 år siden fandt et pindsvin. Der skal vi altid standse og rode i de visne blade - det kunne jo være der endnu...

 

Så er der et sted hvor der er blevet sat nyt elektrisk hegn op - den type med brede hvide bånd. Alt nyt skal selvfølgelig snuses til, så det er rigtigt irriterende at man ikke må :evil:

 

Så kommer der et langt stykke med græsklædt grøftekant - der skal rulles i græsset ca. 28 gange :stupid: Man udsøger sig omhyggeligt de bedste steder. Hvis der f.eks. gror skarntyder eller skræpper, dur det ikke :fornaermet:

 

På vej hjemad langs den smalle vej møder vi en bil med en tom trailer bagpå. Dem i bilen sætter høfligt farten ned og vinker. Hvad kan det betyde andet end en invitation til at hoppe op i traileren? :vedikke: Men det må man heller ikke - altså hvad sker der! :confused:

 

Så er vi næsten hjemme. Men hvad er det der står derhenne på det grønne område - en hund! :shock: Så er det om at komme derhen hurtigt, selv om der er en irriterende dødvægt i halsbåndet, der laver pløjespor hele vejen.

Nå - det var bare et bord/bænk sæt. På en eller anden måde virker det bekendt :hmm:

 

 

Hvis Vinnie en dag bliver dement, opdager vi det aldrig...

Link til indlæg
Del på andre sites

øv vidste ikke at du ikke havde bil længere - men er jo i Nyborg fra næste onsdag og kunne godt tænke mig at møde Vinnie og Leroy :genert:

 

Ja, det kunne ellers være sjovt. Men Leroy er jo syg, og Vinnie er - som Vinnie nu er... :oops:

 

Jeg prøver faktisk at lære hende at løbe ved min cykel, men med ovenstående in mente kan det godt komme til at tage lidt tid. Hun har overhovedet ingen respekt for cyklen - hvis hun pludselig finder ud af at nu vil hun altså til venstre, så går hun bare ind i den, og regner med at den flytter sig.

Det værste er, at det gør den også - med mig på :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne ellers være sjovt. Men Leroy er jo syg, og Vinnie er - som Vinnie nu er... :oops:

 

Jeg prøver faktisk at lære hende at løbe ved min cykel, men med ovenstående in mente kan det godt komme til at tage lidt tid. Hun har overhovedet ingen respekt for cyklen - hvis hun pludselig finder ud af at nu vil hun altså til venstre, så går hun bare ind i den, og regner med at den flytter sig.

Det værste er, at det gør den også - med mig på :shock:

 

Altså jeg syntes Vinnie er fantastisk :5up: Har jo selv Sookie, som også er "lidt" speciel :blink: så jeg har ry for at være rigtig god ved forsigtige/nervøse hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...