Hop til indhold

LP og Rally i Vejen D.4/7


Gæst Soey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det var fanme sejt, Mette! Heldt vildt flot - og sikke dog meget i har rykket jer den sidste måneds tid, det er super godt gået!

 

Hjem og læse LP2 programmet - så du kan komme i træning til september!

 

Og tillykke igen :klap::klap::klap:

 

Helt vildt god weekend det her! 1. præmie i klasse 1 til Astagatoren i går og Pia og Tammy blev lydighedschampions.... :banan::banan::banan: Det er stadig kun den anden lydighedschampion jeg har været træner for, så jeg synes stadig det er vanvittigt stort :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fanme sejt, Mette! Heldt vildt flot - og sikke dog meget i har rykket jer den sidste måneds tid, det er super godt gået!

 

Hjem og læse LP2 programmet - så du kan komme i træning til september!

 

Og tillykke igen :klap::klap::klap:

 

Helt vildt god weekend det her! 1. præmie i klasse 1 til Astagatoren i går og Pia og Tammy blev lydighedschampions.... :banan::banan::banan: Det er stadig kun den anden lydighedschampion jeg har været træner for, så jeg synes stadig det er vanvittigt stort :oops:

 

Det må man sige! Helt vildt flot!

Min mor er pisse sur over at jeg ikke havde sagt der var prøver i Vejen xD "Det ville jeg da ha set!!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Hey Soey, super flot klaret! :5up: Stort tillykke herfra :vuf:(selvom jeg stadigvæk ikke fatter, at 1. præmien er en 4. plads?! :genert:)

 

Og LuckyLuna var til Rally med Mysla idag, så stort tillykke til dem også! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tweesa

Re: LP og Rally i Vejen D.4/7

Tillykke Mette! SÅ stort første gang..!

 

Ihh mange tak, er os bare så stolt over min lille bitte hund:mrgreen:

 

Det var fanme sejt, Mette! Heldt vildt flot - og sikke dog meget i har rykket jer den sidste måneds tid, det er super godt gået!

 

Hjem og læse LP2 programmet - så du kan komme i træning til september!

 

Og tillykke igen :klap::klap::klap:

 

Helt vildt god weekend det her! 1. præmie i klasse 1 til Astagatoren i går og Pia og Tammy blev lydighedschampions.... :banan::banan::banan: Det er stadig kun den anden lydighedschampion jeg har været træner for, så jeg synes stadig det er vanvittigt stort :oops:

 

Er godt nok os bare så glad og stolt over soey. Men enlig så fortjæner du jo os noget af æren:rolleyes:

Så tusind tak, du har virkelig hjulpet:klap:

 

Og det at du kun har trænet 2 champions, vil soey og mig godt hjælpe med at gøre til 3 :blink:

 

Sabro rules:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh mange tak, er os bare så stolt over min lille bitte hund:mrgreen:

 

 

 

Er godt nok os bare så glad og stolt over soey. Men enlig så fortjæner du jo os noget af æren:rolleyes:

Så tusind tak, du har virkelig hjulpet:klap:

 

Og det at du kun har trænet 2 champions, vil soey og mig godt hjælpe med at gøre til 3 :blink:

 

Sabro rules:banan:

 

Det skal vi nok få ordnet - hvis bare du bliver ved med at træne så seriøst, så hjælper jeg gerne :5up: Lover at være lige så beæret når Soey bliver Lydighedmester (det hedder det, fordi hun ikke har stambog :roll:), som jeg var i går :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Soey, super flot klaret! :5up: Stort tillykke herfra :vuf:(selvom jeg stadigvæk ikke fatter, at 1. præmien er en 4. plads?! :genert:)

 

Og LuckyLuna var til Rally med Mysla idag, så stort tillykke til dem også! :vuf:

 

Mange tak:mrgreen: et bare så glad.

 

Hvordan er det gået med luckyluna og mysla? Så dem ikke ( sad ved lp ringen hele tiden:genert:)

 

Det er point der bestemmer om det er 1, 2 eller 3 præmie man får.

Og den der får flest point bliver 1.vinder,

Den der får næst flest point bliver 2.vinder og så vider og vider:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Weeeee så er vi kommet hjem fra Vejen.

Med en første premie:banan: og som nummer 4 ud af 17. Med 165,5 point !

Så jeg er bare totalt super glad:klap::banan::mrgreen:

Vores allerførste stævner ever. :banan:

 

Telløk!! :klap::klap:

 

Du har garanteret bestukket dommeren :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal vi nok få ordnet - hvis bare du bliver ved med at træne så seriøst, så hjælper jeg gerne :5up: Lover at være lige så beæret når Soey bliver Lydighedmester (det hedder det, fordi hun ikke har stambog :roll:), som jeg var i går :mrgreen:

 

Skal nok være seriøse, er vi altid:rolleyes:

 

Utroligt at de altid kan finde en måde at sikre sig at alle ved at man ikke har tavle på sin hund:genert: fatter simpelhen ikke hvorfor:vedikke:

Men det tæller som det samme ikk:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Telløk!! :klap::klap:

 

Du har garanteret bestukket dommeren :vedikke::mrgreen:

 

Umm tak... :-D

 

Er det ikke kun dem der selv snyder som prøver at buste andre :hmm:

 

Vi har ikke bestukket nogen,:engel:

Tror nu heller ikke at man kan bestikke Palle. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhæh!!!! Hun er fra Sabro, så hun er sej!

 

Jeg fik til gengæld Somersby i dag :banan::banan::banan: De kender mig åbenbart :mrgreen:

 

Nemlig ja:lol:

 

Så Nice når man ikke behøver at spøger:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahah! Du er sikker på det.. er.. Sabro du snakker om?

 

Selvfølgelig.

Kan du ikke kende det:hmm:

Alle i sabro er da altid top seriøse og altid søde:engel:

 

 

Eller:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...