Hop til indhold

Jamen.. HEJ :)


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hejsa Allesammen :D

 

Jamen.. Jeg må da hellere præsentere mig herinde :)

 

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte.. Jeg er vokset op med hunde hele mit liv, der har altid været en hund i familien :wink:

 

Da jeg så fandt min nuværende kæreste og vi flyttede sammen, ville vi selvfølgelig også have en hund.. Og vi fandt en SKØØØØØØN border collie og labrador blanding på 8 uger.. Han kom fra et skummelt sted, hvor de hverken havde fået ormekur eller noget :( Så han lignede jeg ved ikke hvad..

Vi fik ham hjem og gav ham ormekur.. Hans afføring var rene orm i 2 dage !!! :(:o:( Og efter det begyndte han at tage på..

MEN.. Desværre var vi nød til at flytte og der hvor vi skulle flytte hen, måtte vi ikke have hund.. Jeg satte en annonce op inde på nettet, og der var utrolig mange der henvendte sig på ham.. han var jo lydig, renlig og utrolig flot (lignede mest border) men jeg synes ikke der rigtig var nogen af dem der kom, der var FAMILIEN !! indtil en dag, hvor en lidt ældre dame ringede, hendes basset var død for nogen måneder siden, og nu synes hun at hun var klar til at få en hund igen.. Hun kom og kiggede, og det var kærlighed ved første blik ved dem.. Så.. Han havde selv valgt :D

Vi har stadig kontak til ham, og jeg VED han har det super..

 

Nu skal vi så ENDELIG flytte i rækkehus, og jeg kiggede på nettet, og faldt over samme blanding som min gamle hund.. De er klar i uge 40.. Og nu er der bestilt en tæve :):D:lol: :wink: Hun er bare skøn.. Dog nok mest labrador end border.. :)

 

Så.. Nu varer det ikke længe før jeg er hundeejer igen :D

 

Det var lidt herfra..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...