Hop til indhold

Noomis første svømmetur


Nollike
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Jeg ved heller ikke hvor lille Noomi er blevet af... :confused: Måske har hun spist hende, hun spiser jo nærmest ALT! :lol: (Fugleklatter ligger f.eks. stadig højt på livret-listen :shock:)

sick3qx.gif Aaaaaddddrrr det lyder da som et skidt livret.... fik du den SKIDT livret :blink:

Pyh, du er en hård forhandler :lol: Jeg må kæmpe videre med kameraet så ;-)

Ja det sys jeg. Jeg kunne jo hurtigt gå hen og få abstinenser igen :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

sick3qx.gif Aaaaaddddrrr det lyder da som et skidt livret.... fik du den SKIDT livret :blink:

 

He, he, humor på virkeligt højt plan a025.gif

 

Ja det sys jeg. Jeg kunne jo hurtigt gå hen og få abstinenser igen :engel:

 

Ja, det kan jeg jo ikke sige så meget til, taget i betragtning hvor meget jeg plagede dig for billeder af Buddy :oops: (Og jeg synes jo så også at DU er faldet af på den...! a025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig med de øvrige - skønne billeder :hjerte: Jeg er specielt vild med billed nr. 2 i indlæg nr. 2, hvor hun stikker hovedet op a la sæl :lun:

 

Ha ha ha årh (lille) Noomi altså. Jamen man lære jo af sine fejl, så mon ikke hun med tiden lære, at det er bedst at holde hovedet oven vande :lol:

 

Cille pigen er helt god til at dykke :-D Det bliver man ligesom nødt til at lære, når man smider bolden i vandet :blink: for med op SKAL den jo :cool: Smider hun den på lavt men grumset vand, kan man ligefrem hører hende snuse under vandet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
He, he, humor på virkeligt højt plan a025.gif

Ha ha ja det var lige dagens grin, men det er jo også sundt at grine ;-)

 

 

Ja, det kan jeg jo ikke sige så meget til, taget i betragtning hvor meget jeg plagede dig for billeder af Buddy :oops: (Og jeg synes jo så også at DU er faldet af på den...! a025.gif
Dig plage.. nej hvad er det for pjat, det var da ikke særligt galt :???:

 

Er JEG faldet af på den, nej jeg tror det er fordi du kigger i de forkerte tråde så :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Cille pigen er helt god til at dykke :-D Det bliver man ligesom nødt til at lære, når man smider bolden i vandet :blink: for med op SKAL den jo :cool: Smider hun den på lavt men grumset vand, kan man ligefrem hører hende snuse under vandet :lol:

Nååh hvor sødt, så bobler det vel også, når hun dykker hi hi, kan lige se og høre det for mig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jamen jeg modtager da gerne henvisninger til tråde med dugfriske billeder :blink: :lol:

Arh nu er du ond, jeg kan ikke lige huske, hvor det er jeg har lagt vel... :genert::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...