Hop til indhold

Noomis første svømmetur


Nollike
 Share

Recommended Posts

Efter pres gennem "stråmand" (gæt hvem Tanja :blink:) så kommer der her nogle billeder fra Noomis første svømmetur. Vi har været ude sammen med Ascha aka Misty og Thailo i dag et rigtig dejligt sted med sø og det hele og til sidst lykkedes det at få Noomi til at svømme a030.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu foregår en del af bevægelserne oven vande, lidt a´la en hjuldamper, men hun skal nok blive en hæderlig svømmer, den lille tøs. Hun fik da imponeret en lille 3½ mdr. gammel lab og dens ejere. :-D

 

Thailo håber bare at det ikke bliver normen, at man skal sidde på breden igen og vente på en vandhund (han ventede også altid på Ascha). Nu var han ellers lige blevet så glad for Noomi. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu foregår en del af bevægelserne oven vande, lidt a´la en hjuldamper, men hun skal nok blive en hæderlig svømmer, den lille tøs. Hun fik da imponeret en lille 3½ mdr. gammel lab og dens ejere. :-D

 

Thailo håber bare at det ikke bliver normen, at man skal sidde på breden igen og vente på en vandhund (han ventede også altid på Ascha). Nu var han ellers lige blevet så glad for Noomi. :lol:

 

Hæ hæ, ja der var faktisk lidt hjuldamper over hende :lol:

 

Stakkels Thailo, han skal godt nok finde sig i meget, men han må se lyst på det, mens hun pjasker rundt kan hans ører få lidt fred :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

woohoonaner2gy.gifthankyou.gifbananallama.gif

 

 

Sådan!! Det har også kostet blod, sved og tårer at få billederne. :mrgreen:

 

 

Hold op, hvor er hun skøn, og hvor er hun dog blevet stor. Hvor er lille Noomi blevet af?

Det er jo lige før hun er større end min lille lavbenet Buddy ;-)

 

Og så er hun en rigtig vandhund, ih hvor skønt, men det ville også være mærkeligt, hvis ikke hun blev det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Lige nu foregår en del af bevægelserne oven vande, lidt a´la en hjuldamper, men hun skal nok blive en hæderlig svømmer, den lille tøs. Hun fik da imponeret en lille 3½ mdr. gammel lab og dens ejere. :-D

Ha ha ha der fik jeg bare de sjoveste billeder ind på nethinden. Jeg kan levende forestille mig, hvordan hun bare har most derudaf. Er hun så også en af dem, der grynter samtidig, for så er det da fuldændt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ha der fik jeg bare de sjoveste billeder ind på nethinden. Jeg kan levende forestille mig, hvordan hun bare har most derudaf. Er hun så også en af dem, der grynter samtidig, for så er det da fuldændt :blink:

 

Nej jeg husker ikke at hun sagde nogen lyde men det var somom hun glemte at det var smartest at holde hovedet over vandoverfladen, et par gange. *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nej jeg husker ikke at hun sagde nogen lyde men det var somom hun glemte at det var smartest at holde hovedet over vandoverfladen, et par gange. *GGG*

Ha ha ha årh (lille) Noomi altså. Jamen man lære jo af sine fejl, så mon ikke hun med tiden lære, at det er bedst at holde hovedet oven vande :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter pres gennem "stråmand" (gæt hvem Tanja :blink:) så kommer der her nogle billeder fra Noomis første svømmetur. Vi har været ude sammen med Ascha aka Misty og Thailo i dag et rigtig dejligt sted med sø og det hele og til sidst lykkedes det at få Noomi til at svømme a030.gif

 

Gode billeder :-)

 

Ih det er bare en fed følelse at se dem svømme første gang :-D :5up:

Redigeret af Admin
Link til indlæg
Del på andre sites

woohoonaner2gy.gifthankyou.gifbananallama.gif

 

 

Sådan!! Det har også kostet blod, sved og tårer at få billederne. :mrgreen:

 

 

Hold op, hvor er hun skøn, og hvor er hun dog blevet stor. Hvor er lille Noomi blevet af?

Det er jo lige før hun er større end min lille lavbenet Buddy ;-)

 

Og så er hun en rigtig vandhund, ih hvor skønt, men det ville også være mærkeligt, hvis ikke hun blev det. :-D

 

Jeg ved heller ikke hvor lille Noomi er blevet af... :confused: Måske har hun spist hende, hun spiser jo nærmest ALT! :lol: (Fugleklatter ligger f.eks. stadig højt på livret-listen :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...