Hop til indhold

48 timer


Umulia
 Share

Recommended Posts

Da Leroy kom på penicillinkur i fredags, fik jeg den besked at jeg skulle kunne se "mærkbar bedring" indenfor de første 48 timer, ellers var behandlingen forkert.

 

Så er det nu at jeg pludselig bliver i tvivl om hvad "mærkbar bedring" er for noget? :hmm: Jeg havde nok nærmest forestillet mig at det skulle se ud som om sygdommen var helt væk, men det gør det altså ikke :( Leroy halter stadig kraftigt, det er ligesom kun hans humør der er blevet bedre. Det er forhåbentlig et tegn på at han ikke har så mange smerter mere.

 

I går ville han meget gerne lege trækkeleg med Vinnie - det har han ellers ikke villet længe, for han har også smerter i kæbeleddet, og kan ikke rigtig holde fast.

 

Men er bedre humør mon det samme som "mærkbar bedring"? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Leroy kom på penicillinkur i fredags, fik jeg den besked at jeg skulle kunne se "mærkbar bedring" indenfor de første 48 timer, ellers var behandlingen forkert.

 

Så er det nu at jeg pludselig bliver i tvivl om hvad "mærkbar bedring" er for noget? :hmm: Jeg havde nok nærmest forestillet mig at det skulle se ud som om sygdommen var helt væk, men det gør det altså ikke :( Leroy halter stadig kraftigt, det er ligesom kun hans humør der er blevet bedre. Det er forhåbentlig et tegn på at han ikke har så mange smerter mere.

 

I går ville han meget gerne lege trækkeleg med Vinnie - det har han ellers ikke villet længe, for han har også smerter i kæbeleddet, og kan ikke rigtig holde fast.

 

Men er bedre humør mon det samme som "mærkbar bedring"? :confused:

Puuha, den er lidt svær når man ikke kender hunden :hmm: :-)

 

Men umiddelbart vil jeg mene at du har ret i dine tanker om årsagen til hans bedre humør, det lyder i hvertfald som en god mulig grund og ja, så vil jeg sige at det er en mærkbar ændring - uden at kende ham :-) - men så ville jeg også synes at der må vise sig nogle ændringer i hans halten inde for de næste 2-3 dage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg ville nok ringe og spørge dyrlægen. Jeg skal helst have tingene skåret ud i pap, efter dyrehospitalet med Motor fik jeg dato på hvornår afføringen skulle være normal / tæt på normal, hvis den ikke var det der, skulle vi komme igen. Selv ville jeg gerne vide hvornår hunden kunne forventes at halte mindre, tror jeg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...