Gæst Larsen' Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hej, Vi har fundet den dejligste lille hvalp vi skal hente på torsdag, om en uge:klap: Hunden er døbt "Basse" -Men vi ønsker at kalde ham Chester. Er der nogle herinde der kan fortælle mig, hvem man skal kontakte for at ændre hundens navn i stambogen, og hvordan foregår det? Hundens stambog står hos DRU. Glæder mig til at høre fra jer ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Hvorfor vil I ændre det, det er da ligemeget, hvad der står på stamtavlen, hvis I kalder ham noget andet. Held og lykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Jeg mener du skal kontakte DRU (er ikke helt sikker), og så skal du vist have opdrætters underskrift på at det er iorden med dem at du ændre navnet. (Jeg mener faktisk jeg har læst det her på et papir som fulgte med Obelixs samtavle :hmm:.. Det er dog DKK). Men jeg ville da kontakte DRU og spørge dem til råds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Luna hedder Blis på stamtavlen. Det har jeg ikke ændret. Det er jo ikke noget, der har betydning i hverdagen:-D Jeg aner faktisk ikke om man kan:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Estrid Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 jeg mener (i dkk) at hunden skal være under ½ år og så skal man have opdrætterens accept/underskrift og så koster det lige et gebyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Larsen' Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Er det også ligemeget, når den er "Chippet" Basse ?? - Altså hvis den løber væk og sådan ?? Er fuldstændig grøn på dette område !? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Den er ikke chippet med "Basse" men med et ID nummer. Dette nummer fremgår også af stamtavlen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Larsen' Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Tak for det ' Så er jeg ved at være med ! - Så tror jeg bare jeg lader det være som det er - Hvis det alligevel ikke har nogen betydning, så er det ikke værd at lægge det store arbejde i :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Har også set at der kan stå "Wonder Child of Emma - Buller" på lister, så dommere eller hvem der nu læser det ved at hunden hedder Buller til daglig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts