Hop til indhold

Sofie skubber anders i poolen.


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99
Nå, TAK! :evil:

 

hehe sorry.. :P troede hun mente sin hund, men var ret sikker på den hed motor, så skulle lige være med.. :P og har jo ikke været her på forummet i et per måneder nu, så skal jo lige ind i hvem der er hvem igen ikke.. ;)

 

Hils og sig herligt grin :blink:

 

Det vil jeg gøre.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Han er stor, larmende og meget meget kær. Han kan godt lide chihuahuaer, især hvis de gider ligge på jorden med ham og han så får lov at tage deres hoveder ind i munden :mrgreen:

 

Der røg lige et uhyggeligt billede ind på nethinden, kan man blive beroliget, en stor larrmende kær bådmotor, med apetit for småkryb uuuha!:fornaermet::hjerte: Gys!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna
okie. hvor læser hun henne? jamen det er jo også der problemet ligger i forhold til SSA'erne, jeg syns de får for mange af sygeplejerskernes opgaver, iværtilfald der hvor jeg har været i praktik, der kunne en SSA godt erstatte en sygeplejeske, og det er sgu synd, når man tænker på at der ca. 5 års uddannelse til forskel.

 

Jeg læser selv til SSA pt (søger ind som sygeplejerske når jeg er færdig..) Og det er ikke rigtig at en ssa kan erstatte en sygeplejerske, der er mange ting en ssa ikke må... F.eks. alt IV er fyfy område :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Der røg lige et uhyggeligt billede ind på nethinden, kan man blive beroliget, en stor larrmende kær bådmotor, med apetit for småkryb uuuha!:fornaermet::hjerte: Gys!

 

Man kan nok ikke blive beroliget, desværre, og egentlig undrer det mig at han ikke skal gå med mundkurv (altså bare min, ikke racen generelt, de andre samojeder er så artige..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det var sofie der skulle have det gjort og operationen gik godt, men lægen valgte at tage det forkerte ben. :P og da der skulle gå nogle måneder før hun kunne blive opereret i det rigtige ben var det gået over. Jeg tror at hun fik løse knæ da hun skulle have skiftet tænder. Hun iværtilfald ikke haft problemer med det knæ siden da.

 

 

Holy cow?! Ej haha, helt ærligt - hahaha, det sådan noget man kun læser om i vittigheder. Håber da i slap for at betale noget?!

Dygtig Sofie sådan selv at ordne det når nu dyrlægen ikke kunne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg læser selv til SSA pt (søger ind som sygeplejerske når jeg er færdig..) Og det er ikke rigtig at en ssa kan erstatte en sygeplejerske, der er mange ting en ssa ikke må... F.eks. alt IV er fyfy område :)

 

Du læste kun det du selv ville.. :P Jeg sagde der hvor jeg havde været i praktik der vil de kunne gøre det, og de overvejer faktisk at begynde at give dem lov til selv at lægge venflon. ;) SSA må også godt dosere medicin osv. Min point var bare at der burde være en større forskel når der var 4-5 års forskel i uddannelse, og det er der bare ikke ifølge mig selv (selve uddannelse er der stor forskel, men rent praktisk syns jeg forskellen burde være større). Hvis jeg kunne nøjes med at være på en sengeafsnit, så havde jeg ikke læst til sygeplejerske men kun til SSA.

 

Holy cow?! Ej haha, helt ærligt - hahaha, det sådan noget man kun læser om i vittigheder. Håber da i slap for at betale noget?!

Dygtig Sofie sådan selv at ordne det når nu dyrlægen ikke kunne :-D

 

Det betalte forsikringen. :P men det var lidt komisk, du skulle ha set min kæreste i hovedet da jeg kom hjem med hende. Dyrelægen og jeg havde stået seriøst og snakket om hvilket ben det var, og vi var begge meget enige. Da jeg så kommer hjem, og kæresten ser sofie siger hun.

 

"Øhh er der ikke noget galt her?"

 

"nej nej det er gået helt fint, se hvor godt hun har det"

 

" Han har taget det forkerte ben"

 

"Fcuk!!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Haha.. Hold da op, hvor de spæner hurtigt! :slem:

 

Men hvor er de søde, og den havde han da bare slet ikke set komme! :roll:

 

Nej slet ikke, han virker total overrasket. :P Sofie ser bare ud til at vente på når han stiger ud af poolen for så at gå i struben på ham igen... heh

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...