Hop til indhold

Sofie skubber anders i poolen.


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99
Haha :lol: :lol: :lol: Den var han vist ikke lige klar på :lol: :klap:

 

Nej.. det er sørme også heldigt hun får det på bånd.. hun ville bare lige filme dem fordi hun syns det så sjovt hun når de tonsede rundt efter hinanden.. :) går det forresten godt. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej.. det er sørme også heldigt hun får det på bånd.. hun ville bare lige filme dem fordi hun syns det så sjovt hun når de tonsede rundt efter hinanden.. :) går det forresten godt. :)

 

Hihi :lol: Ja det var godt fanget ihvert fald :lol:

 

Jo tak, det går super her. Har jo ferie und alles. Hvad med dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hihi :lol: Ja det var godt fanget ihvert fald :lol:

 

Jo tak, det går super her. Har jo ferie und alles. Hvad med dig?

 

samme her.. 1 år færdig.. :) syns det har været alt for stressende, så bliver godt med noget ferie. :) det er sindsyg mange der er droppet ud dog. tror vi talte 15 stks.. det syns jeg er lidt vildt..

Link til indlæg
Del på andre sites

samme her.. 1 år færdig.. :) syns det har været alt for stressende, så bliver godt med noget ferie. :) det er sindsyg mange der er droppet ud dog. tror vi talte 15 stks.. det syns jeg er lidt vildt..

 

Ja hold da fast :shock: Jeg havde ikke regnet med meget mere end 5. Det var da alligevel en del.

1år? wauw, så er der jo ikke længe til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Ja hold da fast :shock: Jeg havde ikke regnet med meget mere end 5. Det var da alligevel en del.

1år? wauw, så er der jo ikke længe til :blink:

 

arh. det ved jeg nu ikke.. 2,5 år tilbage hehe.. det syns jeg jo nu er lidt tid endnu hehe.. :P

 

Velkommen tilbage :vinken: og skøønt grin :lol:

 

Jo tak, men har nu aldrig været væk.. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jo du var! :fornaermet:

 

 

Hvad studere du?

 

Jeg læser til sygeplejerske. :)

 

Der var du jo - Lille Louie og jeg har savnet dig!

 

hehe.. tak og ilm. :) men hvem er lille louie? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Cool! :cool: Min mor er næsten ny uddannet sygeplejerske, hun kæmpede en brav kamp men hun elsker det :5up: Hun gik fra soc. og sundhedsassistent, fordi hun gjorde sygeplejerskernes arbejde men fik ingen kredit for det :stupid:

 

okie. hvor læser hun henne? jamen det er jo også der problemet ligger i forhold til SSA'erne, jeg syns de får for mange af sygeplejerskernes opgaver, iværtilfald der hvor jeg har været i praktik, der kunne en SSA godt erstatte en sygeplejeske, og det er sgu synd, når man tænker på at der ca. 5 års uddannelse til forskel.

Link til indlæg
Del på andre sites

okie. hvor læser hun henne? jamen det er jo også der problemet ligger i forhold til SSA'erne, jeg syns de får for mange af sygeplejerskernes opgaver, iværtilfald der hvor jeg har været i praktik, der kunne en SSA godt erstatte en sygeplejeske, og det er sgu synd, når man tænker på at der ca. 5 års uddannelse til forskel.

 

I Svendborg :blink: men hun blev færdig for godt 1 1/2 -2 år siden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
En bruger herinde. Eller, Louie er hendes hund.

 

ahh det er rigtigt... :) hvordan går det md motor?

 

I Svendborg :blink: men hun blev færdig for godt 1 1/2 -2 år siden :blink:

 

 

jeg læste forkert.. :) troede hun var under uddannelse. :) hvor er hun så nu? :) og hvor gammel er hun? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
ahh det er rigtigt... :) hvordan går det md motor?

 

Han er stor, larmende og meget meget kær. Han kan godt lide chihuahuaer, især hvis de gider ligge på jorden med ham og han så får lov at tage deres hoveder ind i munden :mrgreen:

Dine har det godt, kan jeg se - hvem var det der fik den knæ operation? Det gik godt, også efterfølgende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Han er stor, larmende og meget meget kær. Han kan godt lide chihuahuaer, især hvis de gider ligge på jorden med ham og han så får lov at tage deres hoveder ind i munden :mrgreen:

Dine har det godt, kan jeg se - hvem var det der fik den knæ operation? Det gik godt, også efterfølgende?

 

hehe.. ligesom lexus.. :P ja de har det rigtig godt. de nyder det gode vejr. :) hmm.. længere historie.. Det var sofie der skulle have det gjort og operationen gik godt, men lægen valgte at tage det forkerte ben. :P og da der skulle gå nogle måneder før hun kunne blive opereret i det rigtige ben var det gået over. Jeg tror at hun fik løse knæ da hun skulle have skiftet tænder. Hun iværtilfald ikke haft problemer med det knæ siden da.

 

Ja faktisk!

 

Og det griin...........det fik mig sku til at grine :mrgreen::5up:

 

Det er så min kæreste hehe.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...