Hop til indhold

Hundene fra Welham Green


FOX
 Share

Recommended Posts

Som nogen nok ved har jeg været over og besøge PinPoynter og hendes dejlige hunde :lun: Vi havde en fantastisk hyggelig eftermiddag og aften sammen med hende og Martin. Vi snakkede en hel masse dansk - og selv Martin kunne gøre sig forstålig på dansk :5up: men i gider jo nok ikke læse om, hvad vi har talt om så jeg må jo hellere bare lægge billeder ind - og så ellers "holde bøtte" :engel: (og ja, jeg ved godt at jeg ikke er nogen god fotograf :oops: men er der ikke noget om, hvis bare motivet er smukt så er billedet det også :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste lidt hurtigt og halvsøvnigt overskriften, og tænkte "nej hvor sjovt, der bor jeg" :lol::rolleyes: :stupid: :lol:

 

Mine hunde er meget værre end jeg får dem til at lyde, jeg lyver nemlig gerne for at folk skal tro at de er velopdragne :drille:

 

:lol::lol: har altid været ret dårlig til at finde på overskrifter :oops:

 

Og nej, dine hunde er ikke slemme de er bare enormt kærlige og søde og bløde og og og og :lun: og helt specielle på hver deres måde. Vi var ihvert fald forelsket i dem alle 3 da vi tog toget retur til London :mrgreen:

 

:hmm: håber forresten ikke der er nogen der tror at jeg har velopdragne hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...