Hop til indhold

Velkommen


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hej alle Löwchen-elskere :-D

Så har vi fået vores eget forum.. Så nu må I bakke op om det og sende billeder af jeres løver, løver I har set og som I synes er smukke, specielle osv.. Har du læst en bog om Löwchen, du vil dele med os? Har du spørgsmål om Löwchen, så spyt ud! Hvis ikke jeg ved det finder jeg ud af det.

Her vil det være muligt at finde oplysninger om specielle Löwchenarrangementer, udstillinger og hvor henne det vil være muligt at møde løver i levende live.

Ingen spørgsmål er for dumme, så kom med dem!

 

Jeg kan starte med at lægge et af Xander.. Som elsker fart og tempo

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Jubiiiii hvor bliver det bare spændende med det her forum :mrgreen:

 

Har løver på hjernen pt og vil gerne lære så meget som muligt om racen.

 

Jeg har lige læst sådan ca 2/3 af bogen: Löwchen af Juliette Cunliffe og er blevet halvskuffet :neutral: Den er slet ikke på højde med, hvad jeg havde forventet. Og lidt gammeldags med mange ting.

 

Håber der kan komme tips til pelspleje og mere om løvernes sind herinde på forum. Det synes jeg ikke jeg har fundet nok om på nettet osv. Og det er bare SÅ interessant for mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiiii hvor bliver det bare spændende med det her forum :mrgreen:

 

Har løver på hjernen pt og vil gerne lære så meget som muligt om racen.

 

Jeg har lige læst sådan ca 2/3 af bogen: Löwchen af Juliette Cunliffe og er blevet halvskuffet :neutral: Den er slet ikke på højde med, hvad jeg havde forventet. Og lidt gammeldags med mange ting.

 

Lige nøjagtig det samme jeg tænkte da jeg læste den.. Det må kunne gøres bedre :neutral:

 

Håber der kan komme tips til pelspleje og mere om løvernes sind herinde på forum. Det synes jeg ikke jeg har fundet nok om på nettet osv. Og det er bare SÅ interessant for mig :5up:

Kender du ingen løver? det kunne være du skulle komme ind til Brøndby og møde nogle løver.. Der er udstilling i slutningen af juni :mrgreen:

Redigeret af kennel-lowchen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Lige nøjagtig det samme jeg tænkte da jeg læste den.. Det må kunne gøres bedre :neutral:

 

Du må begynde at skrive :blink: Den bog ville jeg være interesseret i :cool:

 

 

Kender du ingen løver? det kunne være du skulle komme ind til Brøndby og møde nogle løver.. Der er udstilling i slutningen af juni :mrgreen:

 

Nej desværre. Er kun blevet introduceret til racen pga dette forum og alligevel er jeg bare så hooked på en løve :oops:

 

Mine bedsteforældres dværgschnauzer, der blev aflivet for 6 mdr siden, lyder til at have samme sind som løverne - han mindede i hvert fald ik om sin race på mange punkter og han var stjernen i vores liv :(

 

Jaaah det er jeg nødt til i Brøndby :mrgreen: Kan nok få en veninde eller to med - de ved, jeg er hundeskruk :engel:Må hellere lige skrive mig det bag øret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Jeg vil da også lige vise lille Milo frem :hjerte:

 

Han er min øjesten :oops: kan slet ikke vente til næste gang vi kan besøge ham :blink:

 

Han er også VILDT smuk - de sort/hvide er bare så fantastiske :-D

 

Er sleeet ikke misundelig :oops::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Iiiihhh - et helt løveforum :D

 

Dejligt ... Jeg har mødt mange dejlige løver - og den allerdejligeste bor jo herhjemme hos mig ;D

 

Hun er skøn - sikke et glimt i øjet hun har :lol: Er hun bisset?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Eyecatcher
Jeres løver er skønne, Janni og Freudika :blink:... Men det er de jo allesammen :oops: Hvor er det et godt billede af Xander - er det en prof. der har taget det? :mrgreen:

Selvfølgelig, det er Rasmus der har taget det :mrgreen: Tro mig det tog lang tid at få det rette billede har jeg hørt i min øresnegl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...