Hop til indhold

Freya's liv, mit liv... og det løse.


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Det er nu ikke kun en ren hunde historie, men synes nu alligevel den passer her, da mit liv mest af alt indeholder min lille pige. :engel:

 

Først og fremmest - Hold nu op hvor er det længe siden at jeg har været forbi her på siden, og hvor har jeg savnet det!!

 

Verdens udstillingen er jo nu overstået, og med hele tre dage i Herning (med kørsel frem og tilbage HVER GANG) har jeg nu ikke videre lyst til at se Herning foreløbig...altså ikke før til november hvor der igen er udstilling i Herning...hihi...

 

De MANGE uger op til udstillingen havde jeg UALMINDELIG travlt med mine showliner... ihhhh guuuuuder!! 135 stk. blev det til... og 75 halsbånd, hvor 15 af dem var med perler... Men som altid vidste jeg jo at det ikke ville være nok, men det er jo kun en luksusproblem;-). Som jeg sagde, så for første gang i mit liv ønskede jeg mig at være handicappet - Jeg ville gerne havde være udstyrret med to arme mere:lol:.

 

IMG42000.jpg

 

WDS skulle jo begynde om torsdagen, men allerede om onsdagen var vi at finde i Herning - der skulle sættes stand op. Det var VIRKELIG en vild oplevelse! Der var rodet over ALT og bilerne køre rundt inde i hal D:lol:. Lidt specielt at se det hele før åbning. Ikke fordi at jeg har prøvet at rende rundt i Bilka efter lukketid, men følte det faktisk lidt lige sådan:lol:.

 

Fredag gik så med at vaske Freya, og jeps... lille pigen fælder!! Men det gik!

 

Lørdag var der dømt WDS!! Wupti-dot-com så holdt vi igen i Herning. Heldigvis havde jeg jo VIP kort, så vi sprang nogle køer over:mrgreen:. Vi skulle jo udstille udendørs og en koldere juni måned har jeg prøvet at lave brainstorm over, og jeg tror kun den findes i alaska.:lol:

 

Der var 17 i Freyas klasse, og kun 6 fik excellent... Freya var en af dem, men blev desværre ikke placeret.

 

freya30.jpg

 

Søndag igen til Herning og imens jeg stod i stand rende min far rundt og samlede guf prøver... endte ud med at da vi tog derfra havde vi TO tasker fra Hill's fyldt op med guf fra forskellige steder fra:lol:.

 

Jeg fik også købt mig et DKK telt:banan:, så nu har jeg et olivers telt til at stå som jeg skal af med. Det fejler ingenting udover at den ene strop i posen er blevet spist af en mus:lol::lol::lol:... Men det skal jeg bare havde 150 kr. for.

 

Tiden efter WDS har gået først og fremmest med at opdatere hjemmeside... først Freyas og dernæst showleads. Det holdt hårdt med alle de billeder som skulle tages osv.

 

Derudover har vi endnu engang været på udstilling, nærmere betegnet sidste weekend hvor vi var i Nyborg.. både lørdag og søndag - med ud og hjem BEGGE dage. Der var jo 100 grader eller noget lign. i skyggen, så Freya synes ikke lige at udstilling var det fedeste den dag. Det blev til en excellent om lørdagen med 3.v og en VG om søndagen med igen 3.v. Dommeren om søndagen var dog en mærkelig ski - der var ikke det, som ikke var i vejen med tøsen... jaja... den tager vi derfra;-).

 

Pt. glæder jeg mig USTYRLIGT til i morgen, vi skal ned og se HVLAPE og jeg håber vanvittig meget at en af tøsepigerne kommer til at bo her hos mig i Mørke:klap:.

 

Deruodver har jeg fået købt mig et nyt objektiv... dog ikke mit drømme objektiv, meeeeen det kan dog lave billeder med lækker sløret baggrund (se det sidste billede med blomsten).:lun:

 

Det var så lidt herfra:blink:... håber ellers at i kan holde varmen:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved

Troede du havde forladt forummet:vinken:. Hvis der var en dommer der ikkke kunne lide Freya, var han da bare gået forkert. Det har nok været en gravhund han skulle dømme. Det der med at besøge hvalpe kan være farligt. Vi havde jo vores nye røde hvalp med hjem fra WDS. Og det er godt du skal igang med linerne igen, han føler sig jo lidt nøgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
I har da haft nok at se til :shock: Men skøøønne billeder af Freya :lun:

 

Skulle du ikke have hvalp fra USA? :genert:

 

Jo det var planen... men jeg synes det ville blive for dyrt... host 32.000 host.... istedet for får jeg hvalp fra nok en af verdens dygtigeste opdrættere!!!... en halvpart!

 

Det gode ved det er at jeg kan følge dem lige så tit jeg vil.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Troede du havde forladt forummet:vinken:. Hvis der var en dommer der ikkke kunne lide Freya, var han da bare gået forkert. Det har nok været en gravhund han skulle dømme. Det der med at besøge hvalpe kan være farligt. Vi havde jo vores nye røde hvalp med hjem fra WDS. Og det er godt du skal igang med linerne igen, han føler sig jo lidt nøgen.

 

Ja det skulle man faktisk næsten tro, så lidt som jeg har været herinde...:oops:

 

Gravhunde tror jeg slet ikke han skulle dømme...:lol: han kunne godt lide laaaaaaaange tynde ben, kort pels og spidse snuder.... han var også husky dommer og favoritserede løbshuskyerne.:shock:

 

Jeg ved det er farligt... tror jeg ender ud med at have dem alle med hjem:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved
Jo det var planen... men jeg synes det ville blive for dyrt... host 32.000 host.... istedet for får jeg hvalp fra nok en af verdens dygtigeste opdrættere!!!... en halvpart!

 

Det gode ved det er at jeg kan følge dem lige så tit jeg vil.:klap:

 

Hvilken halvdel får du så:stupid:. Skal den så bo ved dig eller...

Jeg havde lykkelig glemt hvor spidse hvalvetænder er. Mine hænder ligner noget der er brugt som nålepude

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvilken halvdel får du så:stupid:. Skal den så bo ved dig eller...

Jeg havde lykkelig glemt hvor spidse hvalvetænder er. Mine hænder ligner noget der er brugt som nålepude

 

Hihi... HELE lille pigen skal bo hos mig:blink:... men hun kommer til at stå i opdrætters og mit navn... så hun skal ned til opdrætter en enkelt gang og have hvalpe. Selvom det godt kan lyde enormt svært, så prøver jeg at sige til mig selv, at det bliver meget lærerigt, og at jeg TRODS alt ikke kommer til at få grå hår i hovedet når der skal findes hvalpekøbere... når den tid kommer selvfølgelig.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Godt at se/høre fra jer igen. jeg har dog været inde på hjemmesiden, og lure hvordan I klarede jer i Herning :oops:. Så tillykke med det fine resultat..

Det lyder spændende med hvalpen, det glæder jeg mit til at følge med i.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg syntes hun er flot :lun:

 

 

 

Jeg havde altså ikke holdt til at skulle kører så langt frem og tilbage hver dag :shock:

 

 

De 3 ture til Herning var MEGA hårde!! men mht. til de to ture til Nyborg weekenden efter, då var de knapt så slemme... så var vi jo i træning:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det var planen... men jeg synes det ville blive for dyrt... host 32.000 host.... istedet for får jeg hvalp fra nok en af verdens dygtigeste opdrættere!!!... en halvpart!

 

Det gode ved det er at jeg kan følge dem lige så tit jeg vil.:klap:

 

Alright, så er jeg med :-D Det kan jeg godt forstå - det må være super fedt at kunne kramme og besøge hvalp mange gange :klap:

 

Vi vil gerne se flere billeder snarest :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...