Hop til indhold

Hund redder baby

Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg læste lige denne her artikel, og blev rent faktisk ret imponeret da jeg læste den. Først tænkte jeg, ja, ja, hunden gøede, hvor er den dygtig :roll:

Men den nøjedes sgu ikke med at gø, den tog fat i baby'ens vugge og trak vuggen fra soveværelset og hen til hoveddøren for at redde babyen ud fra flammerne, det syntes jeg sgu da er ret imponerende :klap:

Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk

Og prøv at se bort fra det der med kamphund, jeg ved ikke helt hvad det har med historien at gøre, og det irriterer mig egentlig lidt, men måske er det bare mig, lige meget hvad, den hund var sgu dygtig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Jeg læste lige denne her artikel, og blev rent faktisk ret imponeret da jeg læste den. Først tænkte jeg, ja, ja, hunden gøede, hvor er den dygtig :roll:

Men den nøjedes sgu ikke med at gø, den tog fat i baby'ens vugge og trak vuggen fra soveværelset og hen til hoveddøren for at redde babyen ud fra flammerne, det syntes jeg sgu da er ret imponerende :klap:

Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk

Og prøv at se bort fra det der med kamphund, jeg ved ikke helt hvad det har med historien at gøre, og det irriterer mig egentlig lidt, men måske er det bare mig, lige meget hvad, den hund var sgu dygtig :5up:

Fantastisk - absolut... Og man bliver helt sikkert glad for at høre den slags..!

Men kan ikk forstå det bliver ved at komme bag på folk når hunde viser medfølelse på den måde... Hvis hunden holder af de mennesker der er i knibe og h*n er kvik nok til at regne ud hvordan h*n får dem ud af kniben, så vil h*n til hver en tid gøre det... Det er jeg ikk et sekund i tvivl om...

At alle hunde så ikk gør sådan noget kan jo være fordi de ikke alle ved hvad de skal gøre, eller selv er for bange til at gøre noget... Præcis som mennesker...

Link til indlæg
Del på andre sites