Lonny Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Jeg læste lige denne her artikel, og blev rent faktisk ret imponeret da jeg læste den. Først tænkte jeg, ja, ja, hunden gøede, hvor er den dygtig Men den nøjedes sgu ikke med at gø, den tog fat i baby'ens vugge og trak vuggen fra soveværelset og hen til hoveddøren for at redde babyen ud fra flammerne, det syntes jeg sgu da er ret imponerende :klap: Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk Og prøv at se bort fra det der med kamphund, jeg ved ikke helt hvad det har med historien at gøre, og det irriterer mig egentlig lidt, men måske er det bare mig, lige meget hvad, den hund var sgu dygtig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Jeg læste lige denne her artikel, og blev rent faktisk ret imponeret da jeg læste den. Først tænkte jeg, ja, ja, hunden gøede, hvor er den dygtig Men den nøjedes sgu ikke med at gø, den tog fat i baby'ens vugge og trak vuggen fra soveværelset og hen til hoveddøren for at redde babyen ud fra flammerne, det syntes jeg sgu da er ret imponerende :klap: Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk Og prøv at se bort fra det der med kamphund, jeg ved ikke helt hvad det har med historien at gøre, og det irriterer mig egentlig lidt, men måske er det bare mig, lige meget hvad, den hund var sgu dygtig :5up: Fantastisk - absolut... Og man bliver helt sikkert glad for at høre den slags..! Men kan ikk forstå det bliver ved at komme bag på folk når hunde viser medfølelse på den måde... Hvis hunden holder af de mennesker der er i knibe og h*n er kvik nok til at regne ud hvordan h*n får dem ud af kniben, så vil h*n til hver en tid gøre det... Det er jeg ikk et sekund i tvivl om... At alle hunde så ikk gør sådan noget kan jo være fordi de ikke alle ved hvad de skal gøre, eller selv er for bange til at gøre noget... Præcis som mennesker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Tror ikke du skal tage det med "kamphund" så alvorligt :ae: havde det været en lille hund havde de skrevet "tæppetisser" eller en større hund "labrador" det er bare en betegnelse Men flot og dygtiiiiiig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts