martin Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 jeg bruger Barf centre fyn nu men da de ik har så stort udvalg søger jeg en mere hvor de har noget mere forskællige og hvor det er kvalie vare og ik bare er vand og tilsætning stoffer er der en der kender noget til DIBO barf fra tyskland.? jeg har også kikket på barf fra Rigtige-Hundemad men syntes at det der varkum parket ser lidt sjovt ud så ved ik rigtiget om jeg tør at bruge ders prodrukter !!! er der en der kan stå inde for en god forhandler ??? hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Prøv evt denne: barfodense.dk De forhandler VetCur Biotec - det kød kender jeg rigtig godt, da jeg selv forhandler det - og bruger det til egne hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Prøv evt denne: barfodense.dk De forhandler VetCur Biotec - det kød kender jeg rigtig godt, da jeg selv forhandler det - og bruger det til egne hunde :blink: jeg bor ik på fyn jeg bruger bare hans produkter som en i hårlev har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Jeg har prøvet det kød fra Dibo i tyskland. Det var da okay, men betemt ikke blændende kvalitet syntes jeg. Jeg har kun prøvet deres kallun og kylling, da de ikke havde andet, og det virkede ret "vanede" syntes jeg, men hundene spiste et dog med velbehag Rigtig hundemad har jeg kun prøvet er par gange men det er ved at være et par år siden (det var et par prøvepakker, da jeg overvejede at blive forhandler). Syntes dog at kunne huske at det var en okay kvalitet, og kunne helt klart godt finde på at købe derfra. Men forhandleren i mit område har nogle trælse åbningstider i forhold til hvad der passer mig, og jeg køber derfor andre steder, men det er egentlig også den eneste grund. Jeg har for et par år siden købt en stor portion ved dansk barfcenter men må sige at jeg var meget skuffet over kvaliteten. Det var ret så smattet og nærmest mast og kvast til atomer og jeg syntes altså godt at hundene må tygge lidt selv også Jeg prøvede at råfodre for et par år siden, men stoppede ret hurtigt igen, da det ikke var til at få fat i ordentlig kød. Ellers har jeg ikke kendskab andre produkter. Jeg er lige startet med at råfodere igen her for 14 dage og indtil videre har jeg benyttet mig at hvad jeg har kunnet få på vores lokale slagteri (de slagter mange forskellige dyr) og ellers køber jeg kylling og fisk i supermarkederne når det er på tilbud. kennel kragborg som også har Kragborg BARF ligger ca. 5 km fra mig, men jeg er meget usikker på kvaliteten af hans kød, da jeg har hørt lidt forskeligt. Men vil prøve at købe noget derfra en dag, så jeg selv kan konkludere hvad jeg syntes om kvaliteten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Grace Jørgensen Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Jeg kan helt klart anbefale kød fra Rigtighundemad, det er god kvalitet. Mine 3 hunde lever fint på det og de elsker alle de mange varianter. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 jeg bruger Barf centre fyn nu men da de ik har så stort udvalg søger jeg en mere hvor de har noget mere forskællige og hvor det er kvalie vare og ik bare er vand og tilsætning stoffer er der en der kender noget til DIBO barf fra tyskland.? jeg har også kikket på barf fra Rigtige-Hundemad men syntes at det der varkum parket ser lidt sjovt ud så ved ik rigtiget om jeg tør at bruge ders prodrukter !!! er der en der kan stå inde for en god forhandler ??? hilsen martin Hvis du vil have ordentlig kvalitet, hvorfor så ikke købe direkte fra avleren? Prisen er den samme eller lavere og kvaliteten er 1. klasses, uden tilsætning + du også selv kan spise af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hvis du vil have ordentlig kvalitet, hvorfor så ikke købe direkte fra avleren? Prisen er den samme eller lavere og kvaliteten er 1. klasses, uden tilsætning + du også selv kan spise af det det er jo det jeg ik kan gid jeg kunne det vil være rat.! ja det ved jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Jeg bruger kød fra Rigtig Hundemad udover det, jeg køber ved slagteriet.. Og det er ganske fint.. Jeg køber mest det løsfrosne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts