Hop til indhold

Aussie? Brugs-, show- eller kombihund?


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Shhhhh .... nu har jeg da endelig fået taget mig sammen og sende "pakken" til dig :engel:

 

... men du har ganske ret, alt det jeg skal nå - men ikke har tid til - rider mig som en mare :cry:

 

Jeg er også frygtelig bag ud med at træne til min klikkeruddannelse og træning af den lille pryt (som ikke engang har fået sin egen side endnu!!!).

 

Sorry :engel:

 

Men okay, jeg har jo så heller ikke fået taget mig sammen til at få sendt dig en mail endnu vedr. det navn som jeg fatter hat af, og "pakken" er heller ikke blevet sendt retur endnu :oops: Men bliver det nok i starten af næste uge, såfremt hedebølgen lige vil ligge en dæmper på sig selv så jeg kan få loppet mig sammen til at komme på posthuset :engel:

 

Ja, det er jo også lidt det jeg syntes der mangler, nogle nye sider og sådan :blink:

 

Men jeg kender det godt, jeg er selv enormt god til at stresse mig selv over alle de ting jeg ikke lige syntes jeg får nået :???: Gud ved om det er fordi man spilder for meget tid herinde? :hmm::shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for de fine input :-)

Sundhed vil jeg helt klart være obs på og den skal selvfølgelig være med stamtavle.

Rottweileren har jo også en del problemer der - bl.a. med HD/AD så det er klart et issue - og så vil jeg selvfølgelig sætte mig ind i hvad Aussien kan have af sundhedsproblemer og se mig godt for :5up:

 

Jeg må se tiden an og se hvad der er på markedet når det engang bliver tid - om 3-4 år men derfor er det meget rart at følge med på diverse hjemmesider ;-)

Jeg ved helt klart hvad det er for en hund jeg skal have (arbejdsmæssigt) men om det bliver en tæve/hanhund - det er ikke klart endnu

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...