Hop til indhold

Sådan holder vi til varmen herhjemme

Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg købte jo et badekar til Luna, men indtil sidste weekend har hun nægtet at bruge det til andet end at drikke vand af og fiske kødboller op af...

Hun har ikke ville sætte sine fødder op i karet og til sidst måtte jeg jo bare erkende at jeg åbenbart bare har købt en enorm drikkeskål til hende :stupid:

Men så blev det 30 grader her i weekenden og de efterfølgende dage, og nu kan badekaret pludselig godt bruges :blink:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

god idé :D hvor har du købt den sandkasse/badekars ting henne??

Jeg købte den i superbrugsen for en halvtredser, det er egentlig en sandkasse til børn, men Luna mener den virker glimrende som badekar for hende :5up:

hvor er hun snu, gid jeg havde ligeså en snu hund som Luna :lun:

Nød lærer nøgen kvinde at spinde, indtil det blev 30+ grader, der ville hun absolut ikke bruge det, men da hun havde leget lidt med Cujo og var ved at dø af varme, så kunne det pludselig godt bruges :lol:

Og nu har hun så lært at det ikke er så slemt, så efterfølgende har hun stået sådan næsten dagligt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nød lærer nøgen kvinde at spinde, indtil det blev 30+ grader, der ville hun absolut ikke bruge det, men da hun havde leget lidt med Cujo og var ved at dø af varme, så kunne det pludselig godt bruges :lol:

Og nu har hun så lært at det ikke er så slemt, så efterfølgende har hun stået sådan næsten dagligt :5up:

Så jeg skal bare have en hudn til at lege med Aslan, så begynder han at bruge det :5up::mrgreen:

Men nu har jeg givet badebassinet væk til freja. Hun fik mere glæde af det end aslan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så jeg skal bare have en hudn til at lege med Aslan, så begynder han at bruge det :5up::mrgreen:

Men nu har jeg givet badebassinet væk til freja. Hun fik mere glæde af det end aslan :mrgreen:

Altså, hvis det ikke lige var fordi du havde foræret det væk, så kunne vi måske godt have fundet på en løsning med den anden hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Smart hund - har lige idag været med en bekendt ude og købe en lignende sandkasse/svømmebassingting til hendes hund :-)

Og ellers taler disse billeder af min egen Chilli jo sit tydelige sprog: :slem:

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15563-chilli-nyder-fa-dyppet-fodderne.jpg

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15570-chilli-i-sit-nye-badebassin-juli-2010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor er jeg misundelig :-D

Jeg kæmper en brav kamp med især Bamse, for at få dem op i "poolen".

De vil sgu' ikke :cry: Og Bamse er ved at dø af varme - fik ham dog op med forbenene i dag og da jeg så ville løfte bagbenene op, så gik han selv :mrgreen:

Pøsede lidt vand over og under ham og så stak han af :mrgreen:

Helt vild med at hun stikker hoved ned i vandet og hvis cujo ikke lige var gået forbi, så så det ud som om hun havde lagt sig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor er jeg misundelig :-D

Jeg kæmper en brav kamp med især Bamse, for at få dem op i "poolen".

De vil sgu' ikke :cry: Og Bamse er ved at dø af varme - fik ham dog op med forbenene i dag og da jeg så ville løfte bagbenene op, så gik han selv :mrgreen:

Pøsede lidt vand over og under ham og så stak han af :mrgreen:

Helt vild med at hun stikker hoved ned i vandet og hvis cujo ikke lige var gået forbi, så så det ud som om hun havde lagt sig :klap:

Hun har endnu ikke lagt sig ned i det, men det kan da være det kommer en dag :x:

Kan du ikke lokke Bamse i ved at smide godbidder ned i vandet? Luna vænnede sig jo til det ved at hun skulle fiske frosne kødboller op af vandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke ville sætte sine fødder op i karet og til sidst måtte jeg jo bare erkende at jeg åbenbart bare har købt en enorm drikkeskål til hende :stupid:

[media]

[/media]

he he.. de første par dage har hun da tænkt det samme som Eddie, da han fik hans "pool", som han også kun brugte som vandskål de første dage...

"Tak moar for min fine stoooore vandskål, hvornår kommer den tilhørende madskål i sammen størrelse????" ;-);-)

Link til indlæg
Del på andre sites

he he.. de første par dage har hun da tænkt det samme som Eddie, da han fik hans "pool", som han også kun brugte som vandskål de første dage...

"Tak moar for min fine stoooore vandskål, hvornår kommer den tilhørende madskål i sammen størrelse????" ;-);-)

Selvfølgelig, hvorfor tænkte jeg ikke på det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frøkenwael

fuck hvor er hun dejlig , man for jo helt lyst til at kysse hende overalt:hjerte: Samson har sit eget badebassin og jeg har aldrig set noget mere kært end når han prøver at fange vandet og spise det.... så dejligt for dem at blive afkølet på den måde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

fuck hvor er hun dejlig , man for jo helt lyst til at kysse hende overalt:hjerte:

Tak :-D

Samson har sit eget badebassin og jeg har aldrig set noget mere kært end når han prøver at fange vandet og spise det.... så dejligt for dem at blive afkølet på den måde :-)

Du må da lige fange et billede hvor han spiser vandet :lun:

Har du prøvet at smide frosne kødboller derned, det er også en rigtig god måde at blive afkølet på.

Link til indlæg
Del på andre sites