Lonny Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Jeg købte jo et badekar til Luna, men indtil sidste weekend har hun nægtet at bruge det til andet end at drikke vand af og fiske kødboller op af... Hun har ikke ville sætte sine fødder op i karet og til sidst måtte jeg jo bare erkende at jeg åbenbart bare har købt en enorm drikkeskål til hende :stupid: Men så blev det 30 grader her i weekenden og de efterfølgende dage, og nu kan badekaret pludselig godt bruges :blink: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Hehe, fornuftige Luna! Gad vist hvad Møffe ville sige til sådan ét egentligt mon? :hmm: Der går mor jo ikke med, men alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 hvor er hun snu, gid jeg havde ligeså en snu hund som Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 god idé hvor har du købt den sandkasse/badekars ting henne?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Norh bette tøs der lige får dyppet maven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Ikke nogen nyhed at jeg synes Luna er :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 god idé hvor har du købt den sandkasse/badekars ting henne?? Jeg købte den i superbrugsen for en halvtredser, det er egentlig en sandkasse til børn, men Luna mener den virker glimrende som badekar for hende :5up: hvor er hun snu, gid jeg havde ligeså en snu hund som Luna Nød lærer nøgen kvinde at spinde, indtil det blev 30+ grader, der ville hun absolut ikke bruge det, men da hun havde leget lidt med Cujo og var ved at dø af varme, så kunne det pludselig godt bruges Og nu har hun så lært at det ikke er så slemt, så efterfølgende har hun stået sådan næsten dagligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Nød lærer nøgen kvinde at spinde, indtil det blev 30+ grader, der ville hun absolut ikke bruge det, men da hun havde leget lidt med Cujo og var ved at dø af varme, så kunne det pludselig godt bruges Og nu har hun så lært at det ikke er så slemt, så efterfølgende har hun stået sådan næsten dagligt :5up: Så jeg skal bare have en hudn til at lege med Aslan, så begynder han at bruge det :5up: Men nu har jeg givet badebassinet væk til freja. Hun fik mere glæde af det end aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Så jeg skal bare have en hudn til at lege med Aslan, så begynder han at bruge det :5up: Men nu har jeg givet badebassinet væk til freja. Hun fik mere glæde af det end aslan Altså, hvis det ikke lige var fordi du havde foræret det væk, så kunne vi måske godt have fundet på en løsning med den anden hund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Sådan en har Bambi også. Hun elsker at plaske rundt i den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Smart hund - har lige idag været med en bekendt ude og købe en lignende sandkasse/svømmebassingting til hendes hund Og ellers taler disse billeder af min egen Chilli jo sit tydelige sprog: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Smart hund - har lige idag været med en bekendt ude og købe en lignende sandkasse/svømmebassingting til hendes hund Og ellers taler disse billeder af min egen Chilli jo sit tydelige sprog: :slem: Det ser også ud til at Chili nyder et kølende bad :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Altså, hvis det ikke lige var fordi du havde foræret det væk, så kunne vi måske godt have fundet på en løsning med den anden hund :blink: Må jo ud og købe et nyt så :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 ja luna var helt vild med det :klap: og hun fik lokket cujo til at stikke et helt ben i men okay der lå også kødboller i imens hun er så kær når hun dykker ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Må jo ud og købe et nyt så :blink: Ja, vi har jo ferie i uge 30-32, så det skulle jo godt kunne lade sig gøre at lære Aslan at bade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 ja luna var helt vild med det :klap:og hun fik lokket cujo til at stikke et helt ben i men okay der lå også kødboller i imens hun er så kær når hun dykker ned Så må vi se om hun kan få lokket Cujo til at stikke endnu et ben i på lørdag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Ih, hvor er jeg misundelig Jeg kæmper en brav kamp med især Bamse, for at få dem op i "poolen". De vil sgu' ikke Og Bamse er ved at dø af varme - fik ham dog op med forbenene i dag og da jeg så ville løfte bagbenene op, så gik han selv Pøsede lidt vand over og under ham og så stak han af Helt vild med at hun stikker hoved ned i vandet og hvis cujo ikke lige var gået forbi, så så det ud som om hun havde lagt sig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Ih, hvor er jeg misundelig Jeg kæmper en brav kamp med især Bamse, for at få dem op i "poolen". De vil sgu' ikke Og Bamse er ved at dø af varme - fik ham dog op med forbenene i dag og da jeg så ville løfte bagbenene op, så gik han selv Pøsede lidt vand over og under ham og så stak han af Helt vild med at hun stikker hoved ned i vandet og hvis cujo ikke lige var gået forbi, så så det ud som om hun havde lagt sig :klap: Hun har endnu ikke lagt sig ned i det, men det kan da være det kommer en dag Kan du ikke lokke Bamse i ved at smide godbidder ned i vandet? Luna vænnede sig jo til det ved at hun skulle fiske frosne kødboller op af vandet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Hun har ikke ville sætte sine fødder op i karet og til sidst måtte jeg jo bare erkende at jeg åbenbart bare har købt en enorm drikkeskål til hende :stupid: [media] [/media] he he.. de første par dage har hun da tænkt det samme som Eddie, da han fik hans "pool", som han også kun brugte som vandskål de første dage... "Tak moar for min fine stoooore vandskål, hvornår kommer den tilhørende madskål i sammen størrelse????" ;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 he he.. de første par dage har hun da tænkt det samme som Eddie, da han fik hans "pool", som han også kun brugte som vandskål de første dage... "Tak moar for min fine stoooore vandskål, hvornår kommer den tilhørende madskål i sammen størrelse????" ;-) Selvfølgelig, hvorfor tænkte jeg ikke på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Selvfølgelig, hvorfor tænkte jeg ikke på det Det skal du slet ikke tænke på... det kan da nås endnu... :slem: Hun er nu skøn i sit bad/vandskål.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Det skal du slet ikke tænke på... det kan da nås endnu... :slem: Hun er nu skøn i sit bad/vandskål.. Jeg tror du kan læse Luna's tanker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frøkenwael Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 fuck hvor er hun dejlig , man for jo helt lyst til at kysse hende overalt:hjerte: Samson har sit eget badebassin og jeg har aldrig set noget mere kært end når han prøver at fange vandet og spise det.... så dejligt for dem at blive afkølet på den måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 fuck hvor er hun dejlig , man for jo helt lyst til at kysse hende overalt:hjerte: Tak Samson har sit eget badebassin og jeg har aldrig set noget mere kært end når han prøver at fange vandet og spise det.... så dejligt for dem at blive afkølet på den måde Du må da lige fange et billede hvor han spiser vandet Har du prøvet at smide frosne kødboller derned, det er også en rigtig god måde at blive afkølet på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts