Hop til indhold

Andre der bruger Yousee web-TV?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg har forsøgsvis prøvet at købe en måneds abonnement (de kan ikke levere "rigtigt" TV hvor jeg bor), og synes egentlig det er meget godt, bortset fra at Animal Planet - som er den kanal jeg helst vil se - den kan jeg ikke se :damn:

Alle de andre kanaler virker fint, men Animal Planet kan være utilgængelig i timevis, eller der kommer pop-ups frem om at jeg ikke har "rettigheder til at se klippet". Det er irriterende! :evil:

 

Og den er med i abonnementet, så det er ikke det der er galt. Andre der har prøvet det eller har et forslag? Eller bare vil sige det er synd for mig? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nej, det er ikke dyrt, ja det streamer ;-)

 

Nå ok. Tak for uddybelse.

Vi kan jo kun have mobilt internet, og der er af en eller anden grund en max på 10gb om måneden, det ryger meget hurtigt hvis man streamer.

 

Ih gad ellers godt kunne se Animal Planet! Fantastisk kanal..

 

Men ja, jeg havde nok skrevet eller ringet. Og nu stopper jeg med at spørge i din spørgetråd :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forsøgsvis prøvet at købe en måneds abonnement (de kan ikke levere "rigtigt" TV hvor jeg bor), og synes egentlig det er meget godt, bortset fra at Animal Planet - som er den kanal jeg helst vil se - den kan jeg ikke se :damn:

Alle de andre kanaler virker fint, men Animal Planet kan være utilgængelig i timevis, eller der kommer pop-ups frem om at jeg ikke har "rettigheder til at se klippet". Det er irriterende! :evil:

 

Og den er med i abonnementet, så det er ikke det der er galt. Andre der har prøvet det eller har et forslag? Eller bare vil sige det er synd for mig? :engel:

 

Jeg synes, det er synd for dig, jeg elsker at se animal planet og discovery...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...