Hop til indhold

Sådan fordrives en varm dag...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

... når man er en berner :mrgreen:

 

[ATTACH]29812[/ATTACH]

 

[ATTACH]29813[/ATTACH]

 

Og så kunne man lige strække benene - men så skete der heller ikke mere der... Læg mærke til, at det ene ben har flyttet sig én halv flise :engel:

[ATTACH]29814[/ATTACH]

 

[ATTACH]29815[/ATTACH]

 

Der var absolut intet liv i Møffe igår :ae: Det var lunt og varmt og fugtig og lummert...! Absolut IKKE berner-vejr! :badr: Han orkede intet og kunne intet i flere timer! :ae:

Og da det så endelig blev koldt nok til at være udenfor, var det så forræderisk, at begynde at regne - og når man nu er en vandsky kat på det punkt, så er man dømt til at lide - han valgte at lide inden for, men gik ud, så snart det stoppede med at dryppe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh lille pus da :lun:

 

Jeg behøver ikke at blive berner i mit næste liv, det er jeg vist allerede i dette liv kan jeg se, Møffe ser ud nøjagtig som jeg føler mig i øjeblikket! :evil:

 

Fordømte l**** vejr :evil::evil::evil: En ting er sikkert; når jeg vinder i lotto skal jeg have et sommerhus i nordnorge eller et eller andet lignede sted til om sommeren, og stakkels Møffe er velkommen til at komme med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åårh lille ven dog! :ae:

Så udmattede at tungen bare ligger slasket der på fliserne, bette-mand altså! :lun:

 

Hihi, var også ved at brase sammen af grin, da jeg så ham, samtidig med, at mit hjerte smeltede :hjerte:

 

Men det er sq synd, at han har det sådan med varme! :ae:

 

.......Og jeg synes at han meget fint illustrere, præcis hvordan jeg selv har haft det de sidste par dage :genert: :blink:

 

Det illustrerer også mig helt perfekt :genert:

 

:ae: har tænkt på stakkesl Møffe i dag - skal jeg ikke komme og klippe ham? Petrine er så glad for sit sommerhår!

 

2 grunde til hvorfor ikke :lol:

 

1. Han skal til skue i næste måned

2. En anden bernerejer, der klippede sin ene berner kortpelset grundet noget operation eller noget, erfarede, at hunden så bare havde det endnu værre... Så det tør jeg slet ikke :???: Nok fordi, at solen så bare brænder den sorte pels helt op nærmest, dunno... :vedikke:

 

Ellers tror jeg, at Møffe ville give meget for at være kortpelset, hvis det hjalp mod varmen :mrgreen:

 

Idag har faktisk heller ikke været slem. Det var mest i går og i forgårs, der var rigtig dumme...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh lille pus da :lun:

 

Jeg behøver ikke at blive berner i mit næste liv, det er jeg vist allerede i dette liv kan jeg se, Møffe ser ud nøjagtig som jeg føler mig i øjeblikket! :evil:

 

Fordømte l**** vejr :evil::evil::evil: En ting er sikkert; når jeg vinder i lotto skal jeg have et sommerhus i nordnorge eller et eller andet lignede sted til om sommeren, og stakkels Møffe er velkommen til at komme med :blink:

 

Møffe har rakt poten op for at sige "jaaaaa, jeg vil meeeed!". Jeg skyndte mig dog hurtigt at hive poten ned - det vil han ikke :engel: Stranden og haveslangen er en god opfindelse i det her vejr, syn's jeg :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kunne Møffe's mor også få lov at komme med :engel: :blink:

 

Puh, bad, nej! Jeg elsker varme, sommer, sol og strand!

 

Jojo, bevares, elsker sne (hvilket vil sige, at jeg hader danske vintre, undtaget den anno 09/10 :mrgreen: )... Men somrerne skal altså også have en chance for at blive varme :genert: Det ælsker jeg trods alt mest :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh, bad, nej! Jeg elsker varme, sommer, sol og strand!

 

Jojo, bevares, elsker sne (hvilket vil sige, at jeg hader danske vintre, undtaget den anno 09/10 :mrgreen: )... Men somrerne skal altså også have en chance for at blive varme :genert: Det ælsker jeg trods alt mest :engel:

 

Agrh, så du er et af de virkelig trælse mennesker der er skyld i det rædselsfulde vejr vi har nu?! Du har garanteret gået og sukket efter det i de sidste 10 år, du skulle skamme dig skulle du :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agrh, så du er et af de virkelig trælse mennesker der er skyld i det rædselsfulde vejr vi har nu?!

 

Skyld i? Nej...

 

For så ville der om dagen være mellem 27-30grader og om natten 20-22grader :engel:

 

Du har garanteret gået og sukket efter det i de sidste 10 år, du skulle skamme dig skulle du :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

Njah, for 10 år siden var jeg 11 år, der tror jeg ikke, jeg tænkte så meget over vejret :genert: Men i hvert fald sukker jeg efter det, så snart, det er køligt og regnfuldt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Møffe :ae:

 

Men altså, selv når han bare ligger og dvasker, så er han altså kær :lun:

 

 

 

 

 

Herhjmme har vi det modsatte problem, med hensyn til regn, hvis det bare er en almindelig regn, vil aslan sååååå gerne være ude. Men må ikke.

 

Jeg har dog andre regler når det er så varmt, så bliver døren lukket indtil værelserne og så daffer dyret rundt i regnen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ligner godt nok en der har det hårdt :ae:

 

Kan du ikke give ham nogle køletæpper at ligge på?

 

køle underlag

 

Vi sprøjter ham lidt med haveslangen, når han har det for varmt (altså, ikke virker til, at kunne komme af med varmen selv). Og ellers, våder jeg et viskestykke godt og grundigt og lægger hen over ham.

 

Det er da også lige præcis sådan det er i øjeblikket :vedikke:

 

Hele dagen i går var der 28 - 30 grader her, og da jeg gik i seng ved 3 tiden viste termometeret udenfor 22 grader, og sådan har det da været mange dage...

 

Hmmm, synes bare, det lige blev lidt køligere, men idag har vi godt vejr igen :banan: Bare lige ét minus - om torsdagen skal det være køligt, da vi skal til hundetræning! :evil::mrgreen:

 

Stakkels Møffe :ae:

 

Men altså, selv når han bare ligger og dvasker, så er han altså kær :lun:

 

 

 

 

 

Herhjmme har vi det modsatte problem, med hensyn til regn, hvis det bare er en almindelig regn, vil aslan sååååå gerne være ude. Men må ikke.

 

Jeg har dog andre regler når det er så varmt, så bliver døren lukket indtil værelserne og så daffer dyret rundt i regnen :mrgreen:

 

Hihi, ja, synes, det er så kært et billede :lun:

 

Hehe, stakkels Aslan, sådan at blive spærret inde, når det regner (og ikke er varmt) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...