Hop til indhold

Til jer der bruger Acana

Maria84
 Share

Recommended Posts

Jeg har tænkt på at skifte foder til Anton og et af de mærker jeg har overvejet er Acana. Men jeg ved ikke, hvilken variant jeg synes lyder mest spændende, så jeg vil gerne høre hvilke variant i bruger og jeres erfaring med det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet både praire harvest, grassland og lam og apple varianten. Ingen af mine hunde kunne lide det - så det er ikke noget jeg vil gå efter igen.

Hvis du vil prøve det så vil jeg anbefale at du prøver en lille pakke først :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg har tænkt på at skifte foder til Anton og et af de mærker jeg har overvejet er Acana. Men jeg ved ikke, hvilken variant jeg synes lyder mest spændende, så jeg vil gerne høre hvilke variant i bruger og jeres erfaring med det :-)

Jeg har kun prøvet en lille prøve på Acana, men skifter næste gang der skal indkøbes foder igen, da "pap-sønnen" er blevet forhandler og hunden ser ud til godt at kunne lide det ;-)

Starter nok med Pacifica da det tiltaler mig, at der er 60% fisk i :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Vi har prøvet Grassland og Pacifica. Jeg mener, at Grassland tiltalte mig mest rent indholdsmæssigt. Han har spist det, men jeg vil ikke påstå, at det er hans livret. Til gengæld elsker jeg den knasende lyd, når han spiser det :mrgreen: Det er det hele værd.

Vi startede ud med Grassland, men fordi han syntes at det var så kedeligt og nogle dage slet ikke spiste, gik vi over til Lukkulus, som han til gengæld er helt tosset med. Nu er vi så startet på Pacifica i dag, fordi poserne skal køres færdige, nu hvor de er købt. Indtil videre har han da spist det fint, så det kan også være, at han bare skulle vænne sig til Acana.

Jeg vil i hvert fald også foreslå en prøvepose først...ellers ender du lige som mig og har 15 kg. foder stående nede i kælderen uden at vide om det er spild af penge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chivas får Acana Grassland "full-time" og Flica og Cody får det om morgenen, de spiser det alle med største fornøjelse, og fungere fint på det.

Chivas har også prøvet Pacifica og Praire harvest og har også spiste det med fornøjelse og hans mave fungerede også fint på det, men de havde ikke samme positive effect på hans "håndleds-slikkeri-tendenser", som grassland har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg har kun prøvet en lille prøve på Acana, men skifter næste gang der skal indkøbes foder igen, da "pap-sønnen" er blevet forhandler og hunden ser ud til godt at kunne lide det ;-)

Starter nok med Pacifica da det tiltaler mig, at der er 60% fisk i :5up:

Chilli har nu fået Pasifica en lille uges tid og ELSKER det! :madtid:

Maven ser også ud til at kunne holde til det, så nu venter vi bare på at pelsen også skal blive fin og blank.

Link til indlæg
Del på andre sites

Chilli har nu fået Pasifica en lille uges tid og ELSKER det! :madtid:

Maven ser også ud til at kunne holde til det, så nu venter vi bare på at pelsen også skal blive fin og blank.

Jeg har bestilt Grasslands den her gang, men du må meget gerne fortsætte med at opdatere om hvordan det går med Pasifica :5up:. Går det godt så kunne jeg jo også have den variant med i tankerne, når Anton engang trænger til at prøve noget nyt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu for Zita Jo small Breed Puppy

men det jo nok ikke lige det du skal havde :engel:

hun er ikke over vild med det men nu hun jo ikke speciel madglad og det bliver da spist vis der lidt lækkert på også laver hun nr. 2 meget bedre end da hun var på RC der skulle hun hele tiden :evil:

Nu bruger jeg lige din tråd-håber det ok

men nogle der kan sige hvor store foderpillerne er i de andre varianter ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu for Zita Jo small Breed Puppy

men det jo nok ikke lige det du skal havde :engel:

hun er ikke over vild med det men nu hun jo ikke speciel madglad og det bliver da spist vis der lidt lækkert på også laver hun nr. 2 meget bedre end da hun var på RC der skulle hun hele tiden :evil:

Nu bruger jeg lige din tråd-håber det ok

men nogle der kan sige hvor store foderpillerne er i de andre varianter ? :hmm:

Det er helt i orden :-)

Nej den variant er han lidt for stor og lidt for gammel til :blink:

Grasslands er ikke så store synes jeg ikke. Anton vejer kun knap 14 kg og det er ikke alle stykker han tygger på. Men han er også meget madglad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst Trine199

Chilli får stadig Pacificia - dog ikke fuldtime, men blandet med andet foder.....og hun elsker det stadig og "nægter" ind imellem at spise det andet, hvis ikke det bliver blandet med Acana :mrgreen:

Med Acana som godbidder, kan jeg få hende til næsten alt! :slem:

Så vi fortsætter med at fodre med det, og vil nok langsomt (når det andet er spist) overgå fuldtime til dette foder.

Link til indlæg
Del på andre sites