Gæst PiaB Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 .. og jeg var lige oppe og nulre hvapperne igen - især min lille dejlige Kalani hun bliver ganske enkelt mere og mere skøn! og hendes pels begynder at blive lidt lang også nu dem der har faren, siger at han havde samme pelslængde som 8 ugers, som hun har nu, og hun får længere pels for hver dag der går - så håber hun bliver fin "semi langhåret" :klap: det ville bare blive fiiiint lidt billeder af hende jeg går og venter på : smukke smukke Kalani :klap: hun var dog ikke verdens nemmeste at tage billeder af - enten var hun i fuld firspring eller også lå hun og sov eller også spiste hun :klap: men jeg eeelsker tanken om, at hun flytter ind om "kun" 3 uger og 5 dage :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 nøj hvor er hun kær! kan godt forstå du næsten ikke kan vente! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 nååååh hvor er hun dejlig... Kan godt forstå du glæder dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts