Lonny Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Nana og Luna har leget sammen et par gange, og hver gang har det været den samme historie, Nana har "bølle-banket" Luna, og Luna har bare ladet hende gøre det Denne gang så det ud til at den samme historie ville gentage sig, men så "bed" Nana Luna i benet (ca. 2,5 minut inde i videoen), og det fik åbenbart Luna til at tænke, at nu var det nok, og så fik Nana ellers den helt store bølle-banke tur De er altså skønne sammen de to tøser [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Fiiiiin video, tak Nana var ellers svær at trække op den dag - måske eftervirkningerne af dog camp og varmen? Det er virkelig sjovt at se, at der kommer mere gang i den efter Nana "bider" Luna i benet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Fiiiiin video, tak Nana var ellers svær at trække op den dag - måske eftervirkningerne af dog camp og varmen? Ja, Luna havde godt nok brugt mange forsøg på at lokke Nana til at lege, men stædighed betaler sig :blink: Det er virkelig sjovt at se, at der kommer mere gang i den efter Nana "bider" Luna i benet Ja, jeg ved ikke lige hvorfor at det var så specielt at Nana "bed" hende i benet i stedet for i halsen, men det gjorde helt klart en forskel i Luna's opfattelse af situationen. Jeg tror at indtil da har Luna ikke været 110% sikker på at det var leg, og har derfor ikke helt turde give den gas, men af en eller anden grund så overbeviste Nana hende om at det var leg ved at "bide" hende i benet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Så kan det eller nok være at det var den store der kom ned at ligge :5up: Lige for lige hvis venskab skal holdes - er det ikke sådan det er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Så kan det eller nok være at det var den store der kom ned at ligge :5up: Lige for lige hvis venskab skal holdes - er det ikke sådan det er? Præcist, og både Sanne og jeg har også gået og ventet på hvornår Luna tog sig sammen til at gøre deres venskab lige, og det må man så sige at hun gjorde i stor stil den dag Jeg er helt vild med at hun bare kommer spurtende med 180 i timen, og så simpelthen vælter Nana ved at løbe ind i hende, men sådan er det vel når man ikke er så stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Sikke en sød video. Nelson er lidt ligesom Luna, tror jeg. Når han leger med min mors lille langhårede tæve, så er hun også "overlegen", det meste af tiden. Hun hapser ham i halsen, kinderne og på bringen, og Nelson ligner en der tænker "skønt med lidt dame-opmærksomed" og smider sig ofte ned. Men efter lidt tid, så bliver nok alligevel nok, og han rusker den lille dame lidt rundt... Og så starter det hele forfra... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 søde tøser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Sikke en sød video. Nelson er lidt ligesom Luna, tror jeg. Når han leger med min mors lille langhårede tæve, så er hun også "overlegen", det meste af tiden. Hun hapser ham i halsen, kinderne og på bringen, og Nelson ligner en der tænker "skønt med lidt dame-opmærksomed" og smider sig ofte ned. Men efter lidt tid, så bliver nok alligevel nok, og han rusker den lille dame lidt rundt... Og så starter det hele forfra... /Mette Jeg spændt på at se om Luna også vil starte forfra næste gang, eller om hun husker at hun rent faktisk godt kunne løbe Nanna ned :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Jeg spændt på at se om Luna også vil starte forfra næste gang, eller om hun husker at hun rent faktisk godt kunne løbe Nanna ned :blink: Ja, hos os starter det forfra hver gang. Men det er jo selvfølgelig en del af legen. Men nogen gange har jeg da tænkt; "Så sæt dog den lille mokke på plads", for hun hænger konstant i Nelsons øre. Men han må jo synes det er ok, for han logrer og leger gladeligt videre. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Ja, hos os starter det forfra hver gang. Men det er jo selvfølgelig en del af legen. Men nogen gange har jeg da tænkt; "Så sæt dog den lille mokke på plads", for hun hænger konstant i Nelsons øre. Men han må jo synes det er ok, for han logrer og leger gladeligt videre. /Mette Ja, og så længe de ser ud til at have det fint med det, så må vi jo bare blande os uden om, også selvom det i vores øjne ser uretfærdigt ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Dejlig video, fik jo ikke rigtigt set det hele fordi jeg sad med ryggen til så det var godt at se det hele... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Dejlig video, fik jo ikke rigtigt set det hele fordi jeg sad med ryggen til så det var godt at se det hele... Så er det godt du har mig til at filme det hele :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Så er det godt du har mig til at filme det hele :blink: Yees :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Yees :klap: Til gengæld bemærkede jeg, at jeg ikke bør ryge imens jeg filmer, det er altså lidt for tydeligt på filmen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Til gengæld bemærkede jeg, at jeg ikke bør ryge imens jeg filmer, det er altså lidt for tydeligt på filmen Sjovt, det bemærkede jeg slet ikke på filmen - var så optaget af deres leg og sprog - så ryg du bare, det kan jo gå hen og se helt kunstnerisk ud med sårn lidt bølgene tåge hen over :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Årh :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts