Gæst madraykin Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Hej kan der være noget farligt ved at hunden spiser skaldyr med skallen på ? umiddelbart skulle man ikke tro det, det er jo sundt.. har faktisk oplevet en hund spiste rejer med skal på, og der skete da intet, men ville gerne vide om det rent faktisk er OK hunden må godt spise alle slags ben hvis de blot er rå? det er når de er tilberedt de kan splintre og ikke er bøjelige ? gælder det også fisk ? på forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Mener helt bestemt rejer med skal frarådes, men kan ikke lige huske hvor jeg læste det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Ja fiskeben og andre ben skal være rå. Præcis som du skriver, det er efter tilberedning de splintrer. Skaldyr har jeg aldrig prøvet at give, så det ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Mener helt bestemt rejer med skal frarådes, men kan ikke lige huske hvor jeg læste det Det skal jeg da lige have undersøgt. Mine hunde elsker en reje med en laksestrimmel rullet om.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Det er kun rejer med skal på, almindelige rå rejer uden skal er der ingen problemer med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Jeg giver mine rejeskaller fra kogte rejer og stegte kæmperejer (min livret ) Skaldyr indeholder chondroitin, som er godt for leddene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Alle slags ben må ikke være tilberedte Skaldyr med skal på frarådes, da de kan danne propper i tarmene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts