Hop til indhold

hunde der har betydet noget


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

har nogle venner jeg godt kunne tænke mig at vise jer andre :-)

 

Lukas. Min venindes gamle boxer på 13år som helt igennem har valgt mig som ven:

[ATTACH]414[/ATTACH]

 

Bali. Som ikke kan med andre hunde, men har lært mig at en amstaff virkelig er en kærlig hund overfor mennesker:

[ATTACH]415[/ATTACH]

 

Nogle af de hunde jeg en gang i sin tid var hundelufter for. De lærte mig hvor forskellige hunde er og at hver hund skal behandles herefter.

[ATTACH]416[/ATTACH]

 

King. Den første hund jeg luftede (eller var det måske ham der luftede mig :hmm: :lol: ), blidere hund skal man lede længe efter.

[ATTACH]417[/ATTACH]

 

Svip. Min første hund. Hun lærte mig at man er hundeejer på fuld tid, og at det ikke altid er lige nemt.

[ATTACH]418[/ATTACH]

 

 

 

Hvis i andre har nogle venner i vil dele vil jeg også gerne se dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Sikke nogle dejlige vuffere og god ide til en tråd :-D

 

 

Jeg luftede en irsk setter i 4 år, men har desværre ikke billeder af ham, synd man ikke havde digi-cam dengang :( Ej heller af vores internathund - blanding af Lab og Springer Spaniel (ligger ved min far).

 

 

Men den hund, der har betydet allermest for mig, er nok mine bedsteforældres dværgshnauzer Eddie. Han var verdens kærligste hund. Alle i miles omkreds kendte ham ved navn. Han mindede nok mere om en selskabshund end en schnauzer på nogen områder. Der var ikke meget instinkt i ham :lol: Han blev desværre aflivet i en alder af kun 10 år i efteråret pga en aggressiv form for lungekræft, der kom fra den ene dag til den anden :(

 

ef18.jpg

 

ef14.jpg

 

ef13.jpg

 

Sammen med Fie, mine bedsteforældres anden hund, der bestemt var den mest dominante af de to:

 

ef10.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige vuffere og god ide til en tråd :-D

 

 

Jeg luftede en irsk setter i 4 år, men har desværre ikke billeder af ham, synd man ikke havde digi-cam dengang :( Ej heller af vores internathund - blanding af Lab og Springer Spaniel (ligger ved min far).

 

 

Men den hund, der har betydet allermest for mig, er nok mine bedsteforældres dværgshnauzer Eddie. Han var verdens kærligste hund. Alle i miles omkreds kendte ham ved navn. Han mindede nok mere om en selskabshund end en schnauzer på nogen områder. Der var ikke meget instinkt i ham :lol: Han blev desværre aflivet i en alder af kun 10 år i efteråret pga en aggressiv form for lungekræft, der kom fra den ene dag til den anden :(

 

Sammen med Fie, mine bedsteforældres anden hund, der bestemt var den mest dominante af de to:

 

Årh han ser dejlig ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...