Gæst Pia J Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Ja så roder jeg jo lidt i allergi foder, sådan for at være lidt forberedt til at handle sådan noget til Zacko, men hvad bruger I hvad synes I er bedst og hvor køber I det tænker på at købe på nettet fra udlandet men hvor er det billigst og hvem sender til DK :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 RC Hypoallergenic var det eneste Luna kunne tåle i maven. Det bruges også ved allergier. Jeg ved at Karina's Misja får det. Og René's Fie har fået/får muligvis stadig (?) hypo.. Jeg stoppede fordi Luna tog alt for meget på af det.. Men det var før "reduced calories" versionen kom på banen:-D Kan fåes bla her: http://www.chemistdirect.co.uk/royal-canin-veterinary-diet-canine-hypoallergenic-dr-21_1_20886.html Jeg ved ikke om disse leverer til DK: Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 RC Hypoallergenic var det eneste Luna kunne tåle i maven. Det bruges også ved allergier. Jeg ved at Karina's Misja får det. Og René's Fie har fået/får muligvis stadig (?) hypo.. Jeg stoppede fordi Luna tog alt for meget på af det.. Men det var før "reduced calories" versionen kom på banen:-D Kan fåes bla her: http://www.chemistdirect.co.uk/royal-canin-veterinary-diet-canine-hypoallergenic-dr-21_1_20886.html Jeg ved ikke om disse leverer til DK: Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale Er også den vi har fået hos dyrlægen, og som Zacko er kommet over på nu De 2 jeg vejer imod hinanden er den og Hills Z/D :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Er også den vi har fået hos dyrlægen, og som Zacko er kommet over på nu De 2 jeg vejer imod hinanden er den og Hills Z/D :hmm: Da Zacko ser ud til at trives ville jeg bare blive på den.. Prisen er der vist ikke den store forskel på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Da Zacko ser ud til at trives ville jeg bare blive på den.. Prisen er der vist ikke den store forskel på.. Nej og hvis der er er RC den billigste, sagde dyrlægen ihvertfald, var derfor hun synes vi skulle prøve den først, for hvis det var godt nok synes hun ikke der var grund til at bruge flere penge end nødvendigt på det :blink: Men nu har han kun fået den en uge så nu må vi se hvad han på sigt siger til det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Ja så roder jeg jo lidt i allergi foder, sådan for at være lidt forberedt til at handle sådan noget til Zacko, men hvad bruger I hvad synes I er bedst og hvor køber I det tænker på at købe på nettet fra udlandet men hvor er det billigst og hvem sender til DK :blink: Vi er igang med at prøve Acana's produkter og pt. er det Pacifica med masser af fisk der er på spisekortet - til stor tilfredshed fra Chilli Jeg køber det af min pap-søn der er blevet eneforhandler af det på Fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 RC Hypoallergenic var det eneste Luna kunne tåle i maven. Det bruges også ved allergier. Jeg ved at Karina's Misja får det. Og René's Fie har fået/får muligvis stadig (?) hypo.. Jeg stoppede fordi Luna tog alt for meget på af det.. Men det var før "reduced calories" versionen kom på banen:-D Kan fåes bla her: http://www.chemistdirect.co.uk/royal-canin-veterinary-diet-canine-hypoallergenic-dr-21_1_20886.html Jeg ved ikke om disse leverer til DK: Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale Jeeeps, det er det foder Misja nu har fået i de 3-4 år siden hun fik allergi, det hedder også DR21 og hun få det i Light udgaven og holder hendes vægt fint :banan: Hun er lige blevet vejet i dag og den sagde 27,2 kg., så det er bare helt fint Jeg køber det hos dyrelægen....EDIT: og supplere med lakseolie, men det begyndte jeg først på EFTER hun havde været igennem perioden med KUN allergifoder - Ikke alle hunde tåler nemlig fisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg fodrer min allergihund med Gourmix fra Vetcur. Han har været hele møllen igennem med RC hypoallergenic, allergitest og hyposensebiliseringsvacciner, men uden effekt. I januar 2010 gik vi over til Gourmix + tilskud og siden da er er det kun gået fremad. :5up: Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeeeps, det er det foder Misja nu har fået i de 3-4 år siden hun fik allergi, det hedder også DR21 og hun få det i Light udgaven og holder hendes vægt fint :banan: Hun er lige blevet vejet i dag og den sagde 27,2 kg., så det er bare helt fint Jeg køber det hos dyrelægen....EDIT: og supplere med lakseolie, men det begyndte jeg først på EFTER hun havde været igennem perioden med KUN allergifoder - Ikke alle hunde tåler nemlig fisk! Ja jeg håber altså også at jeg kan give Zacko lakseolie igen, for de siges jo at hunde med allergi og dårlig hud skal have store mængder omega 3 & 6, så det er jeg faktisk lidt ked af at være holdt med. Det med RC og mig er nok bare fordi jeg tænker i indhold og synes ikke det er super og så er min erfaring med RC bare super dårlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts