Dorte Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 (rettet) Vi var i Nyborg og som betaling for logi og transport fik Liva lov til at lege model for Jeanette, da der liiiidt mere fart i feltet, når Liva er ved vandet end når Luna skal bade :hmm: Redigeret Juli 20, 2010 af Dorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Mor, der er noget nede i vandet Vand i øjnene og i ørene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 og til sidst mors (våde) smuksak Resten af billederne ligger her http://www.hunde-forum.dk/members/1321-albums1916.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Jeg glæder mig til om små 3 uger, hvor vi ses igen.. Så håber jeg bare vejret holder.. Liva er da bare fantastisk:-D Tak for opgaven:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Aaaaai hvor er hun bare skøn! Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg jo tro det var min egen Chilli - hun er nemlig også totalt vandtosset! :slem: Vi har stadig en tur til stranden tilgode, men der bliver badet flere gange ugentligt i den lokale å. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Liva eeeeelsker vandet - især havet. Når vi tager til stranden, kan jeg lige så glemme at holde fast i hende, når hun først har set/duftet vandet. Snoren skal bare af i en fart og så går det den direkte vej ud i vandet. Netop derfor kommer vi ikke på menneske-venlige strande i sommerperioden, men holder os til dem, der er stenede o.s.v., hvor folk ikke gider at ligge og slikke sol. jeg ved godt, at hun ikke må være løs iht loven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Hun er bare så smuk så smuk Hvornår var det du kom til Sjælland ?? - og vil Liva møde Alto igen :blink: (vi har hundestrand lige hvor jeg bor :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Jeg havde overvejet en tur i min ferie, men nu kommer Jeanette og Luna herover for at tage til Vejen, så jeg skal liige se om jeg kan få det til at passe. Men jeg er sikker på, at Liva gerne ville putte med Alto igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Hun er bare så smuk så smuk Hvornår var det du kom til Sjælland ?? - og vil Liva møde Alto igen :blink: (vi har hundestrand lige hvor jeg bor :blink:) Ja og en fiiin en af slagsen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Ja og en fiiin en af slagsen:-D Kunne være sjovt at se Liva, Alto, Sookie og Luna i vandet - Liva og Alto ville nok være tabt for omverden mens man muligvis kunne komme i kontakt med Sookie og Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Kunne være sjovt at se Liva, Alto, Sookie og Luna i vandet - Liva og Alto ville nok være tabt for omverden mens man muligvis kunne komme i kontakt med Sookie og Luna Har du guffer, ved du godt, hvor Luna er:lol: Men ja, det kunne det da ihvertfald:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Har du guffer, ved du godt, hvor Luna er:lol: Men ja, det kunne det da ihvertfald:-D :hmm: hvordan får vi logget Dorte herover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 :hmm: hvordan får vi logget Dorte herover Hvad var det den der campingplads/vandrehjem du kendte hed?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Ishøj :blink: men er faktisk blevet i tvivl om man må have hund med ind på værelserne, hvis man bor på selve vandrehjemmet (ingen problem i telt eller campingvogn). Altså du må gerne låne vores telt, bord og stol hvis du vælger Ishøj - det er ca. 5 minutter fra hvor vi bor - og lige midt i det grønne område med hundestranden i gå-afstand. Der er ca. 20 min. kørsel til Køge og 15 min. til København :5up: Hvornår var det lige jeg skulle tage de der feriedage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Ellers kan I da bo hos os? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Ellers kan I da bo hos os? Har du plads til det? Det var da en mulighed. Så kunne vi køre sammen retur til Sjælland :hmm: beslutninger beslutninger :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Årh, hvor er de blevet gode, J :5up: Hvor er hun smuk på de billeder, D :hjerte: og de viser præcis hvordan hun er når hun kan lugte hav Hvis du er her en weekend eller det bliver i uge 31, så vil jeg også gerne med på strandtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Har du plads til det? Det var da en mulighed. Så kunne vi køre sammen retur til Sjælland :hmm: beslutninger beslutninger :hmm: Jeg har da både en 2 og en 3 personers sofa. Og Liva er jo vant til kat, så heller ingen problemer der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Årh, hvor er de blevet gode, J :5up: Hvor er hun smuk på de billeder, D :hjerte: og de viser præcis hvordan hun er når hun kan lugte hav Hvis du er her en weekend eller det bliver i uge 31, så vil jeg også gerne med på strandtur Tark, Sanne:-D Det kunne da være cool med alle os på stranden:-D Og hvis vejret er til det, så kunne vi måske låne overboens kolonihave og grille:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Tark, Sanne:-D Det kunne da være cool med alle os på stranden:-D Og hvis vejret er til det, så kunne vi måske låne overboens kolonihave og grille:-D Ja, det ville da være super hyggeligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Ja, det ville da være super hyggeligt :5up: Jahaer sgu så Aj jeg glæder mig allerede :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts