Hop til indhold

Vandhunden Liva ... eller måske vandtossen


Dorte
 Share

Recommended Posts

Vi var i Nyborg og som betaling for logi og transport fik Liva lov til at lege model for Jeanette, da der liiiidt mere fart i feltet, når Liva er ved vandet end når Luna skal bade :hmm:

 

dorte-albums-dog-camp-picture15838-1007-3009.jpg

 

 

dorte-albums-dog-camp-picture15839-1007-3006.jpg

 

dorte-albums-dog-camp-picture15840-1007-3004.jpg

 

dorte-albums-dog-camp-picture15837-1007-3010.jpg

 

dorte-albums-dog-camp-picture15836-1007-3011.jpg

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Aaaaai hvor er hun bare skøn! :lun:

 

Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg jo tro det var min egen Chilli - hun er nemlig også totalt vandtosset! :slem:

Vi har stadig en tur til stranden tilgode, men der bliver badet flere gange ugentligt i den lokale å.

 

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15562-en-svommetur-i-den-lokale-en-varm-dag-i-juli-2010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva eeeeelsker vandet - især havet.

 

Når vi tager til stranden, kan jeg lige så glemme at holde fast i hende, når hun først har set/duftet vandet. Snoren skal bare af i en fart og så går det den direkte vej ud i vandet.

 

Netop derfor kommer vi ikke på menneske-venlige strande i sommerperioden, men holder os til dem, der er stenede o.s.v., hvor folk ikke gider at ligge og slikke sol. jeg ved godt, at hun ikke må være løs iht loven

Link til indlæg
Del på andre sites

Ishøj :blink: men er faktisk blevet i tvivl om man må have hund med ind på værelserne, hvis man bor på selve vandrehjemmet (ingen problem i telt eller campingvogn).

 

Altså du må gerne låne vores telt, bord og stol hvis du vælger Ishøj - det er ca. 5 minutter fra hvor vi bor - og lige midt i det grønne område med hundestranden i gå-afstand. Der er ca. 20 min. kørsel til Køge og 15 min. til København :5up:

 

Hvornår var det lige jeg skulle tage de der feriedage :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er de blevet gode, J :5up:

 

Hvor er hun smuk på de billeder, D :hjerte: og de viser præcis hvordan hun er når hun kan lugte hav :mrgreen:

 

Hvis du er her en weekend eller det bliver i uge 31, så vil jeg også gerne med på strandtur :idea:

 

Tark, Sanne:-D Det kunne da være cool med alle os på stranden:-D

 

Og hvis vejret er til det, så kunne vi måske låne overboens kolonihave og grille:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...