Gæst PiaB Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ja endnu et hvalpebesøg er vel overstået og denne gang havde jeg kage med op til dem det var vist min tur lige dagens mange højdepunkter :klap: Synes næsten I skal se dem - bare fordi jeg synes det er verdens dejligste hvalpe - især min dejlige Kalani Rasmus gnaver meget og længe på mors ben Kalani synes også bare det er guf til hvalpetænderne Smukke mor Anja, som nød at få lidt opmærksomhed og en lille pause fra hvalpene Buddha sover hos farmand Kalani vil ikke sove - hun vil allerhelst slikke en i hovedet Hun bliver smukkere og smukkere Rasmus gik kold Mens Buddha overtog det store ben Kalani driller mor Balder leger med Sofie Og Kalani med Steffan Hvorefter Kalani helt selv fanger en tot græs - dyyygtig pige :klap: Sååå sød og fin - og glad hund Og brormand Balder skal man altså rykke lidt i ørene en gang i mellem, når han ikke opfører sig ordentligt :slem: Mor Anja holder vågent øje med, om hvalpene løber for langt væk i haven Rasmus leger labrador - han er sq god til det! Kalani løber om kap og kommer når man kalder Næsten... På afveje? Rasmus og Sofie leger På eventyr med mor Sure tæer? The end :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Fantastiske billeder...!!! Og en meget smuk og dygtig pige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Årh, hvor er hun dog bare bedårende! Hende forstår jeg godt, at du glæder dig til at få hjem! Hvad er hun for en blanding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Årh, hvor er hun dog bare bedårende! Hende forstår jeg godt, at du glæder dig til at få hjem! Hvad er hun for en blanding? Mor er en blanding af Labrador, Schæfer og Flat coat retriver. Far er en blanding af Islandsk fårehund, australsk hyrdehund, border collie, golden retriver og engelsk springer. så en motorvejslabyrint af kaliber nu "kun" 18 dage tilbage af ventetiden :banan: og har i dag endelig fået den "endelige skriftlige tilladelse" fra min udlejer om, at hun må bo i min lejlighed :banan: i starten fik jeg bare en mail om at det "ok, under samme forudsætninger som kattene" - no way makker! jeg vil have det sort på hvidt, udprintet med underskrift osv.! og det har jeg nu :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Mor er en blanding af Labrador, Schæfer og Flat coat retriver. Far er en blanding af Islandsk fårehund, australsk hyrdehund, border collie, golden retriver og engelsk springer. så en motorvejslabyrint af kaliber nu "kun" 18 dage tilbage af ventetiden :banan: og har i dag endelig fået den "endelige skriftlige tilladelse" fra min udlejer om, at hun må bo i min lejlighed :banan: i starten fik jeg bare en mail om at det "ok, under samme forudsætninger som kattene" - no way makker! jeg vil have det sort på hvidt, udprintet med underskrift osv.! og det har jeg nu :klap: Hold da fast, hvilken blanding! Og skønt, at have fået tilladelsen på papir! Tillykke, glæder mig til at høre om hende, når du får hende hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Stort tillykke med lille Kalani! Bedårende må man sige :blink: Kan godt forstå du glæder dig til at få hende hjem! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 hvor er hun bare skøøøøøn...:lun: Kan godt forstå at du glæder dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts