Hop til indhold

Rally O omkring København?

Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Er der nogen der kan anbefale et træningssted som har Rally på programmet?

Det skal være muligt at komme der til med det offentlige, og med det tænker jeg tog - ikke bus :-)

Jeg har prøvet lyngby hundeklub med deres Rally hold med Chili, og det var da ok...

Chili og jeg starter på Rally øvet hos Anja fra ativthundecenter til oktober, men hun har desværre alt reseveret på hendes begynder hold i hørsholm med start d. 31 juli. Jeg vil nemlig meget gerne prøve det med Caia også, og hun har aldrig gået til Rally før.

Er der nogen der har erfaring med at træne det der hjemme? Jeg ved at man kan printe skiltene ud fra en hjemmeside af nemlig... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:lol: Har du ikke lige for kort tid siden skrevet en tråd om, at du måtte vælge nogle træningsaktiviteter fra, fordi du ikke kunne overskue så mange træningsgange + "hjemmetræning" med hundene? :lol::lol::lol:

I know i know, i know!!! Fy skamme.

Men jeg kan faktisk ikke helt klare tanken om ikke at skulle dyrke nogen form for "lydighed" med Caia. Træningen på Amager, passede ikke ind i programmet da det er på en hverdag, plus at det til vinter vil blive i weekenden. Chili skal jo starte til Rally om lørdagen i oktober.

Men altså, nu skal Caia jeg faktisk kun gå til AG - og det er jo kun eeeeeeen gang om ugen.. og når der ikke er mere HTM kusus..så får vi liiidt mere luft... Ejjj det er bare mig i en nødeskal det her... Ups!

Link til indlæg
Del på andre sites