Hop til indhold

Ozzie og kyllingen


Trei
 Share

Recommended Posts

Sidste gang Ozzie var på besøg hos Elvis, fik en af hønsene derude en kylling på et helt forkert tidspunkt - enten skulle den bette dø, eller også skulle den i en uges tid kunne klare sig med kun at tilbringe nætterne hos sin hønemor og dagene alene.

 

Da ingen nænnede at tage livet af det bette kræ, blev der lavet et fint sted til den i en murerspand - Ozzie var meeeeeeget interesseret i at der pludselig var en kylling i huset og startede ud med at forsøge sig som rambuk ind i den dør, kyllingen var bag. :rolleyes:

 

Når kyllinger normalt er sammen med derres mor, er der ingen problem med Ozzie. Hun kan sagtens lade dem gå i fred, men hun virkede alt for interesseret i denne her enlige kylling, så aftalen var, at døren, som kyllingen var bag, skulle være låst hele tiden.

 

Men selvfølgelig skete det en dag at en eller anden glemte at låse døren, og da jeg lidt efter kommer forbi, ser jeg til min rædsel at Ozzie står med hele hovedet nede i murerspanden og det ligner bestemt at hun står og spiser noget! :shock:

 

Fluks stormer jeg hen og kigger i gabet af hende, men jeg ser ingen kylling - kun kyllingens mad og sørme om ikke min skøre hund bare har gnasket al kyllingens mad i sig og ladet kylling være kylling. :stupid: :mrgreen:

 

Nå, men så fandt vi da ud af at vi ikke behøvede at låse døren for kyllingens skyld, og Ozzie åd kun dens mad den ene gang - det må alligevel have været en tand for tørt for hende. :rolleyes:

 

De næste dage fik hun meget tid til at gå med at stå og kigge henført på den bette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha... fabelagtig historie! :klap::hjerte:

 

Flipsedyret har også haft kæledyr, to små hamsterinder der boede i deres bur i badekaret... han sad trofast og studerede dem hver aften, når de begyndte at blive aktive :mrgreen::slem::lun:

 

Det var sjovest den første dag, hvor jeg fik dem og fik indrettet dem i badekarret, Flipsedyret var ikke vildt imponeret, før om aftenen hvor det gik op for ham - han kom ind til mig i stuen, helt stor i hovedet og lignede en der i en lykkerus ville råbe "VI HAR MUS I BADEKARET!!!!!" :stupid::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha... fabelagtig historie! :klap::hjerte:

 

Flipsedyret har også haft kæledyr, to små hamsterinder der boede i deres bur i badekaret... han sad trofast og studerede dem hver aften, når de begyndte at blive aktive :mrgreen::slem::lun:

 

Det var sjovest den første dag, hvor jeg fik dem og fik indrettet dem i badekarret, Flipsedyret var ikke vildt imponeret, før om aftenen hvor det gik op for ham - han kom ind til mig i stuen, helt stor i hovedet og lignede en der i en lykkerus ville råbe "VI HAR MUS I BADEKARET!!!!!" :stupid::klap:

 

Haha de to må være i familie! Det er helt klart bedre end tv at kigge på sådan nogle smådyr. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...