GRAND DANE Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 hej igen. jeg bruger min gamle computer til alt musik haløjet men den hakker og når jeg optar er det alsåt et stort problem for det er MEGET irterne når man speller højt. cpmptteren bliver ikke brugt til anet stort set så jeg tenkte mo man kan fjerne nogle af alle di programmer som fyller i hukommelsen jeg har selvfølig selv kigget efter alt det jeg selv kunne finde ud af som ikke er sewrlig meget i det har tilfelle har i nogle ting jeg kan gøre /tjekke/ slette.etc Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 når nu fant jeg ud af det det var bare det trådløse netverk så nu har jeg funnet den gyldene nøgle, som var den sang jeg har optaget:-). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ha ha, var du hoppet på naboens langsomme trådløse net eller hvad? Det gør vores puttere ofte selv og det er belastende. Godt du fik løst problemet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts